مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی"دوشنبه

مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان از آیت‌الله هاشمی ، عراقچی فردا با اشتون دیدار می‌کند ، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای زیر بنای توسعه کشور و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

جلالی: تنها برنامه‌های هیئت اروپایی با مقامات ایرانی را تنظیم کردیم، دیدار با فتنه گران با هماهنگی ما نبود/ افخم: سفر هیئت پارلمان اروپا و کلیه برنامه‌هایش در حیطه مسئولیت مجلس است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/25/1843326_737.jpg

اتمام وقت "بابک زنجانی" برای مراجعه به "دیوان محاسبات"
دادستان دیوان محاسبات گفت: ما به آقای زنجانی اعلام کردیم که تا ظهر وقت دارد برای پاسخگویی به دیوان مراجعه کند اما وی تا اين لحظه هنوز به ديوان مراجعه نكرده است.

عوامل ایجاد پدیده "زمین‌خواری" در کمیسیون اصل 90 شناسایی شد/ ورود دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی
رئیس کمیته مبارزه با زمین‌خواری مجلس از شناسایی عوامل ایجاد پدیده "زمین‌خواری" خبر داد. اقدام خارج از عرف سیاسی هیئت اروپایی در دیدار با دو تن از چهره‌های تابلودار فتنه 88، موجی از واکنش‌ها و انتقادات را در محافل سیاسی و رسانه‌ای کشور برانگیخت؛ اما نکته قابل تامل، هماهنگی انجام شده از سوی نهاد یا نهادهایی است که ترتیب انجام این دیدار را داده بودند.

دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان از آیت‌الله هاشمی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در آستانه سفر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به این استان با صدور بیانیه‌ای از ایشان دعوت کرد تا در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان حضور یابند.

دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای حمل و نقل استان قم
اعضای شورای حمل و نقل و مدیران سازمان فنی و حرفه‌ای استان قم، صبح امروز با رئیس مجلس دیدار و گفتگو کردند.

عراقچی فردا با اشتون دیدار می‌کند
 معاون وزیر امور خارجه کشورمان و عضو تیم هسته‌ای کشورمان صبح فردا با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو می‌کند.

هنوز جوهر تحریم‌های قبلی خشک نشده است/ دیپلمات‌های ایرانی واکنش شایسته نشان دهند
عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به وضع تحریم‌ها جدید، دیپلمات‌های ما باید واکنشی شایسته نشان دهند.

ناقضان پيمان ژنو، توضيح دهند، چه اتفاقی رخ داده كه به وضع تحريم‌هاي جديد دست زده اند؟
 جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانه ای اعلام کرد: بر اساس تصريح متن توافقنامه، دولت امریکا، بايستي مانع هرگونه تحريم يا توسعه جديد تحريم ها در دولت و کنگره شود، اكنون بايستي ناقضان پيمان ژنو، توضيح دهند كه چه اتفاق جديدي رخ داده كه به وضع تحريم يا توسعه تحريم هاي جديد دست زده اند؟

ترور 17 ايراني بي‌گناه در 25 آذر ماه

 گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

مشکلات آب شرب استان خوزستان در آینده نزدیک مرتفع می‌شود
حمید چیت‌چیان گفت: سرمایه‌گذاری‌های وسیعی برای تامین آب شرب در شهرهای استان خوزستان انجام شده است و با تسریع در اجرای خط انتقال آب غدیر مشکلات تامین آب شرب این استان برطرف خواهد شد.

آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای زیر بنای توسعه کشور

رئیس مجلس با بیان اینکه آموزش فنی و حرفه‌ای امری زیر بنای در توسعه کشور است، گفت: برای شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی باید نیروی متخصص تربیت کرد که مراکز فنی و حرفه‌ای یکی از این راه‌کارها است.

فریبا داوودی مهاجر: من مذهب را به طور عملی کنار گذاشته‌ام + فیلم
داوودی مهاجر که به نظر می‌رسد برای دستیابی به مطامع مادی خود دست به هر اقدامی بزند، این بار نیز در مصاحبه با شبکه صدای آمریکا نقابی دیگر از چهره خود برداشت و صراحتا اعلام کرد مذهب را کنار گذاشته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار