رودهن/

نگاهی ویژه به پروژه مسکن مهرداریم

فرماندارشهرستان پردیس گفت: پردیس از بیشترین فضای مسکن مهر در فاز های مختلف برخوردار است نگاه ویژه به پروژه مسکن مهر در برنامه های فرمانداری قرار دارد.

مهدی مهاجر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در آغاز تکیه زدن برمسند فرمانداری پردیس گفت:شهرستان تازه تاسیس پردیس در گذشته برای جمعیتی محدود طراحی شد ولی پروژه ملی مسکن مهر و نمودار سعودی بارگزاری جمعیت در این منطقه آن را به یکی از شهرستان های استان تهران تبدیل کرد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :پردیس از بیشترین فضای مسکن مهر در فاز های مختلف برخوردار است نگاه ویژه به پروژه مسکن مهر در برنامه های فرمانداری قرار دارد .

فرماندارشهرستان پردیس در خاتمه اظهارداشت :شهرستان پردیس در زمینه زیرساخت ها هنوز شکل منسجمی را به خود نگرفته است زیرا با توقف استقرار ادارات در ایستگاه پایانی این مهم در شهرستان رخ نشان خواهد داد.

فرماندارشهرستان پردیس به منظور شناسایی بیشتر ضعف ها و کمبود های موجود در شهرستان در قالب سفرهای شهرستانی خود در منطقه در مقیاس مدیریت شهری با حضور سرزده در بخش های مختلف شهرستان از نزدیک با لمس کمبود های موجود در زمینه های مختلف به شکل مکتوب و شفاهی در رفع خلاء های این منطقه به ویژه در بخش زیرساخت ها مانند استقرار ادارات در شهرستان پردیس به نمایندگان پردیس در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس با قبول سمت فرمانداری شهرستان در جبهه مدیریت همانند دوران جنگ تحمیلی در مسیر تحقق اهداف و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی با مدیریتی مردم محور در نظامی با حکومت مردم سالاری قدم برداشته است ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.