فروش ویژه «درخت الاکلنگ» به مدت 7 روز/ تخفیف ویژه در فروش اینترنتی نمایش «درخت الاکلنگ»

بلیط نمایش «درخت الاکلنگ» نوشته دیوید وود، به کارگردانی هومن مجابی که از 27 آبان ماه در تالار هنر روی صحنه رفته است، به مدت 7 روز با تخفیف ویژه به فروش می رسد.

 به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه هنرهای نمایشی سپند، بلیط نمایش شاد و کودکانه «درخت الاکلنگ» نوشته دیوید وود و ترجمه حسین فدایی به کارگردانی هومن مجابی که از 27 آبان ماه در تالار هنر روی صحنه رفته است به مدت 7 روز در سایت « تئاتر نت » با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

در خلاصه نمایش آمده است: براي ساخت زمين بازي، آقاي «جي» مالک سوپرمارکت مبلغ زيادي به اعضاي شورا پيشنهاد مي دهد که وسوسه انگيز است اما آقاي «بان» يکی از افراد حاضر در جلسه، اعتراض ميکند و به آنها يادآوري مينمايد که در آن زمين درختان سر سبز وسالم وجود دارد که از همه مهمتر درخت بلوط سيصد ساله است و ...

ژاکلین آواره، مجید علم بیگی، قاسم طاهر احمدی، مهدی باقر پور، آزاده اکبری، مریم عسکری و آهو کاظمی بازیگران این نمایش هستند و مریم عراقی «دستیار کارگردان»، آهو کاظمی «منشی صحنه»، سید علا سیادت  «مدیر صحنه»، زهرا امینی «طراح صحنه و لباس»، سیروس مهدی پور «آهنگساز»، هادی یزدانی «مدیر تبلیغات» و امیر پاسنگی «مدیر روابط عمومی» این نمایش را بر عهده دارند.

علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند برای رزرو با شماره های 09352626100 و 09354165679 تماس و یا برای خرید اینترنتی به سایت «تئاتر نت» به آدرس اینترنتی http://www.theatrnet.com/ticket  مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار