چاوشی يكي از راهكارهاي نجات تهران از بحران آلودگي هوا و ترافيك كمرشكن را كاستن از تعداد مهاجرت‌ها در سايه پرداختن به حل مسائل شهرستانها دانست و گفت: نبايد اجازه داد ريه تهران بيش از اين آسيب ببيند .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سيد شهاب الدين چاوشي ضمن اشاره به مأموريت دولت تدبير و اميد در صدد يافتن راه كارهاي مناسب براي اصلاح امور گفت: همه كارگزاران دولت ملزم به رعايت شعارها و هدف هاي اساسي نظام جمهوري اسلامي هستند.

معاون سياسي اجتماعي استاندار افزود: هر سازمان و اداره اي كه گره از كار مردم نگشايد متعلق به جمهوري اسلامي نيست و سازمانها و ادارات براي سرعت و سهولت در اداره امور اجتماعي مردم ايجاد شده و از درآمدهاي عمومي كشور تغذيه مي‌كنند بنابراين نبايد با ضوابط غيرمعقول و تفسيرهاي سليقه‌اي دست و پاي مردم را ببندند، همچنين مردم بايد از حضور نيروهاي دولتي در كنار خود احساس امنيت كنند و مجموعه‌ دولت وظيفه دارد در مقابل نارسائي‌ها و دغدغه‌هاي مردم احساس مسئوليت كند.

چاووشي گفت: دولت بايد شايستگان را شناسايي و بر سركار بگذارد و مسئوليت مدني دولت اقتضاد مي‌كند شايستگان به كار گمارده شوند تا مردم مجبور به تحمل خسارت ناشي از سوء مديريت‌ها و عملكردهاي نادرست نشوند.

وي افزود: حكومت في نفسه مقدس نيست، بلكه عملكردها و رفتارهاي مردم گرايانه و خداپسندانه مسئولان سبب تقدس و استحكام نظام جمهوي اسلامي شده است و حكومت جمهوري اسلامي ايران از حكومت اميرالمومنين برتر و مقدس تر نيست، چرا كه آن حضرت هم بدون حضور و همراهي مردم ناچار به 25 سال سكوت و تحمل استخوان در گلو و خار در چشم شد تا زماني كه مردم به او روي آوردند و مشروعيت نظام اسلامي با كارآمدي و مقبوليت آن گره خورده است.

چاووشي اشاره كرد: هيچ يك از جريان هاي سياسي كشور بالاتر از قداست و حقانيت اميرالمومنين نيستند، چرا كه آن حضرت مصالح جامعه اسلامي را بر حقانيت خود و حق حكومت الهي خويش ترجيح داده است.

معاون سياسي اجتماعي استاندار يكي از راهكارهاي نجات تهران از بحران آلودگي هوا و ترافيك كمرشكن را كاستن از تعداد مهاجرت‌ها در سايه پرداختن به حل مسائل شهرستانها دانست و گفت: نبايد اجازه داد ريه و مجاري تنفسي تهران بيش از اين آسيب ببيند و بايد از خير صنايع آلاينده بگذريم و محيط زيست سالم فيروزكوه، كه داراي مهمترين ويژگيهاي طبيعي و جاذبه‌هاي گردشگري است را حفاظت نمائيم.

معاون استاندار گفت: كشور مسلماني نظير مالزي از محل صنعت توريسم سالانه به اندازه فروش سالانه نفت ايران درآمد كسب مي‌كندو ما بايد اين فرصت‌هاي طلايي را براي كشور با استفاده از سرمايه‌گذاران و صاحبان انديشه‌هاي بزرگ اقتصادي مديريت كنيم.

چاووشي در پايان: مسئولاني را كه انگيزه و تحرك لازم براي همسوئي با برنامه‌هاي دولت و اجراي دقيق آنها را ندارند به سپردن سنگرهاي خدمتي‌شان به سربازان تازه نفس توصيه كرد.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار