مدنی: برکناری کادر فنی تیم ملی در بهترین زمان بود/بهتر است از مربیان ژاپنی استفاده کنیم

مسئول کمیته مربیان فدراسیون جودو کشورمان گفت: برکناری کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در بهترین زمان انجام شد.

رضا مدنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اذعان داشت: مسلم است در هر رشته ورزشی هر کادر فنی که نتواند نتیجه مطلوب بگیرد تغییر خواهد کرد پیش از صحبت‌هایی در خصوص تغییر کادر فنی تیم ملی نوجوانان و جوانان انجام شده بود اما تغییر و برکناری آنها در بهترین زمان یعنی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا انجام شد.
 
وی تصریح کرد: مربیان تیم ملی باید هر زمان مورد ارزیابی قرار بگیرند و اگر نتوانسته باشند انتظارات را برآورده کنند باید تغییر کنند تا به کسانی که توانایی‌های بیشتری دارند فرصت داده شود تا مسئولیت را بر عهده بگیرند.
 
مدنی تاکید کرد: آرزوی نهایی هر مربی در نقاط مختلف کشور این است که بتواند روزی مسئولیت مربیگری تیم ملی کشورش را بر عهده بگیرد پس باید به نفرات دیگر فرصت دهیم، نه اینکه مانند گذشته که یک مربی 16 سال در تیم ملی بود این درست نیست، کادر فنی جوانان و نوجوانان هم نباید دلگیر شوند.
 
مسئول کمیته مربیان فدراسیون جودو کشورمان در خصوص حضور مربیان کره شمالی در ایران گفت: مربیان کره شمالی در گذشته هم به ایران آمده‌اند که بهترین آنها زمان آرش میراسماعیلی بود از نظر من مربیان کره شمالی در رده بالایی نیستند اما می‌توانند نه در رده ملی بلکه در کادر پایه و سازندگی تاثیرگذار باشند.
 
مدنی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پی ریزی جودوی ما کلاسیک است بهتر است از مربیان ژاپنی در تیم ملی استفاده کنیم ضمن اینکه حضور مربیان داخلی هم علاوه بر اینکه به آنها فرصت می‌دهیم خود را نشان دهند، باعث می‌شود استعدادهای جدید هم کشف شوند.
 
وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود علت اینکه نوجوانان و جوانان در سال‌های گذشته بهتر نتیجه می‌گرفتند جریان صغر سنی بوده است گفت: تغییر شناسنامه یک سند قانونی است و متاسفانه نه مسئولان فدراسیون، نه مسئولان برگزاری مسابقات نمی‌توانند به راحتی تشخیص دهند که شناسنامه دست‌کاری شده است در گذشته تمایل ناخواسته بر این بود که سنین جا به جا شود اما جودوکاران ایران در رقابت‌های امسال پاک بودند با این حال نمی‌توان گفت علت عملکرد ضعیف ما این موضوع بوده است و کادر فنی مقصر نبوده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، کادر فنی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار