مديرکل "راه و شهرسازي" استان تهران خبر داد:

حضور 50 اکيپ راهداري در "محورهاي کوهستاني" در تهران

واحدي از حضور 50 اکيپ راهداري در محورهاي کوهستاني استان تهران خبر داد.

فريبرز واحدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه حضور اداره کل راه و شهرسازي استان تهران همانند ساير سازمان در محورهاي کوهستاني که پرتردد هستند بسيار پررنگ تر شده است، افزود: براساس سياست گذاري وزارت راه و شهرسازي اداره کل راه و شهرسازي استان تهران همانند ساير سازمان ها بايد در مسيرهاي پرتردد و کوهستاني حضور پررنگي داشته باشند.

وي ادامه داد: با توجه به پيش بيني هاي سازمان هواشناسي امسال نسبت به سالهاي گذشته شاهد بارش فراوان باران و برف خواهيم بود.

مديرکل راه و شهرسازي استان تهران با بيان اينکه امسال 50 اکيپ راهداري در بخش دولتي و خصوصي در محورهاي کوهستاني کشور حضور دارند، افزود: اين 50 اکيپ راهداري در 47 پايگاه ثابت و سيار در محورهاي کوهستاني و صعب العبور حضور دارند.

واحدي در ادامه تصريح کرد: 800 راهدار به دليل بارش باران و برق در محورهاي کوهستاني مستقر شده اند.

مديرکل راه و شهرسازي استان تهران با اشاره به اينکه 20 هزار تن شن و نمک در سوله هاي راهداري ذخيره شده است افزود: سعي خواهيم کرد قبل از شروع برف و باران عمليات يخ زدايي را با استفاده از شن و نمک آغاز کنيم.

وي در ادامه تصريح کرد: با استفاده از مرکز مديريت راه ها و دوربين ها نظارت ساير سامانه هاي هوشمند نصب شده در محورهاي استان تهران بتوان بلافاصله راهداران در مناطق حادثه خيز حضور يابند.

واحدي در ادامه تصريح کرد: بايد با استفاده از امکانات ITC و امکانات هوشمند امدادرساني در شرايط کولاک و برف سنگين سريع تر انجام شود.

مديرکل راه و شهرسازي در خصوص وضعيت راهدارخانه در مواقع مسدود شدن راه ها گفت: در برخي مواقع براي افزايش ايمني کاربران جاده اي مسيرها مسدود مي شود در اين مقطع راهدارخانه ها آمادگي کامل براي پذيرايي از هموطنان دارد.

واحدي در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان راهداري و اداره کل راه و شهرسازي آمادگي کامل براي ايمني مسافران برون شهري و درون شهري دارد.

مديرکل راه و شهرسازي استان تهران يادآور شد: طرح زمستاني سال 92 از 20 آذرماه تا 20 اسفند ماه انجام مي شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اکیپ ، راهداری ، کوهستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار