سرهنگ مصطفایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

سرنوشت کودک گروگان گرفته شده در هاله‌ای از ابهام/پزشکی قانونی هنوز علت فوت متهم را مشخص نکرده است

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی کشور گفت: پلیس با تمام ظرفیت در تلاش است تا سرنوشت مبهم محمد امین کودک گروگان گرفته شده در مشهد را مشخص کند.

سرهنگ هادی مصطفایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح جزئیات ربوده شدن پسر 5 ساله به نام محمد امین در خراسان رضوی گفت: روز 6 مرداد ماه امسال یک مورد آدم ربایی شهر جوین به پلیس آگاهی اعلام شد و به دنبال این موضوع ماموران جنایی پلیس آگاهی جوین سریعا وراد عمل شده و در بررسی‌های اولیه دریافتند که پسر 5 ساله‌ای به نام محمد امین وکیلی در حین بازگشت به منزل توسط فرد و یا افرادی ربوده شده است.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی کشور ادامه داد: پس از تماس فرد آدم ربا به خانواده متهم و در خواست مبلغی در ازای آزادی فرزندانش، پلیس توانست کمتر از یک هفته مخفیگاه متهم را در شهرستان اسفراین شناسایی و در یک عملیات وی را دستگیر و به پایگاه پلیس آگاهی جوین انتقال دهد.
 
این مقام مسئول انتظامی ابراز داشت: متاسفانه متهم در خلل بازجویی‌های فنی پلیسی و قضایی فوت می‌کند و کار برای پلیس بسیار دشوار می‌شود ولی به دلیل جرائم متعدد جنایی این فرد و مدارک و شواهد کافی برای پلیس مشخص شده که فرد فوت شده در این آدم ربایی دخالت داشته است.
 
به گفته معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی کشور فوت متهم نیز در حال حاضر توسط پزشکی قانونی در حال رسیدگی است و تا الان نیز پزشکی قانونی نتیجه نهایی فوت متهم را اعلام نکرده است.  

سرهنگ هادی مصطفایی با ابراز همدردی با خانواده این کودک تاکید کرد: پلیس آگاهی استان با نظارت پلیس ناجا در حال فعالیت شبانه روزی برای مشخص کردن سرنوشت محمد امین هستند و تحقیقات کارآگاهان جنایی برای پیدا کردن این پسر بچه حتی شهر‌های مرکزی رسیده است.
 
در پاپان معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی یاد آور شد که رسانه‌ای نشدن جزئیات این موضوع تنها به دلیل این است که در خلل پرونده مشکلی به وجود نیاید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار