نرم افزاری رایگان برای تشخیص "قدرت اراده" افراد

دانشمندان "قدرت اراده" را برای سلامت و موفقیت افراد بسیار موثر می‌دانند و انواع را‌ه‌های جالب جدید را برای اندازه‌گیری آن توسط خود افراد معرفی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران؛ پژوهشگران با مطالعه بر روی بیش از 500 دانشجو دریافته‌اند که آن دسته از دانشجویانی که به طور مرتب به "تلفن همراه هوشمند" خود نگاه می‌کنند و نمی‌توانند پس از شنیدن صدای آلارم رسیدن پیام کوتاه از بازکردن آن خودداری کنند، دارای اراده ضعیف‌تری هستند.

گفتنی است: چک‌کردن مدام تلفن‌همراه و یا صندوق پست الکترونیکی سبب افزایش اضطراب، کاهش حس شادی و بروز استرس در افراد می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند: هدف از ساخت تلفن‌های همراه هوشمند دورکردن افراد از انزوا و نزدیک‌کردن آنها به دوستان و نزدیکانشان بود، اما تحقیقات جدید نشان می‌دهند که تلفن‌های همراه هوشمند انسان‌ها را منزوی‌تر نموده و برخوردهای اجتماعی به این وسیله بسیار کاهش یافته است.

افراد معمولا با پیام‌کوتاه باهم در تماس هستند و دریافت و ارسال آن در زمان‌هایی که کاربر وقت پاسخگویی دقیق ندارد، باعث ایجاد مشکلات عصبی فراوان برای گیرنده و فرستنده پیام می‌شود.

پژوهشگران خاموش‌کردن تلفن‌همراه هوشمند در ساعاتی از روز و انجام فعالیت‌های اجتماعی مانند ورزش را به افراد معتاد به استفاده مدام از تلفن همراه توصیه اکید می‌کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار