دبیر علمی خبر داد

ارسال 258 مقاله به بیستمین "کنفرانس مهندسی زیست پزشکی ایران"

تاکنون 258 مقاله به بیستمین "کنفرانس مهندسی زیست پزشکی ایران "ارسال شده است.

دکتر فریبا بهرامی دبیر علمی بیستمین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: این کنفرانس به میزبانی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و توسط انجمن مهندسی زیست پزشکی برگزار می شود و از تعداد 258 مقاله دریافت شده، 132 مقاله پذیرفته شده است که 82 مقاله به صورت شفاهی و 51 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.

وی افزود: 51 مقاله ای که به صورت پوستر ارائه می شود در زمینه های پردازش سیگنال‌های حیاتی، بیومتریک و اندازه های زیستی و زیست مکانیک و مهندسی ورزش است.

دبیر علمی بیستمین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی اظهار داشت: بیو متریک و اندازه گیری های زیستی، پردازش سیگنالهای حیاتی، تصویربرداری و پردازش تصاویر پزشکی،زیست مکانیک و مهندسی ورزش و مهندسی زیست شیمی و مهندسی داروسازی از مهمترین محورهای این کنفرانس هستند.

دریافت امتیاز بازآموزی توسط پزشکان شرکت کننده در کارگاه

دکتر سید کمال الدین ستاره دان، دبیر اجرایی بیستمین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی در ادامه به خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: مهمترین هدف برگزاری، ارائه دستاورد های مهدسی پزشکی در این کنفرانس ملی است.

وی اضافه کرد: هدف دیگر گردهمایی و آشنایی مهندسان، پزشکان، صنعتگران و دانشجویان رشته های برق و مهندسی پزشکی است.

دبیر اجرایی بیستمین "کنفرانس مهندسی زیست پزشکی" تصریح کرد: پروفسور کلوز ابرمایر از دانشگاه فنی برلین،پروفسور علی اکبر موحدی کرمانی از دانشگاه تهران، دکتر محمد حق پناه از دانشگاه علم و صنعت و پروفسور کامبیز پوررضایی از دانشگاه درکسل آمریکا از سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند.

دکتر سید کمال الدین ستاره دان یادآور شد: برای نخستین بار، پزشکانی که در کارگاه های آموزشی این کنفرانس شرکت می کنند امتیاز بازآموزی توسط وزارت بهداشت دریافت می کنند، همچنین سه دوره Packs (سیستم های آرشیو، مخابرات و  تصاویر پزشکی) برای رادیولوژیست‌ها و پرتونگاران، مدیران و تصمیم گیران و متصدیان فنی در نظر گرفته شده، که در کنار آن کارگاه های آموزشی نگهداری تجهیزات بیمارستانی، کالیبراسیون تجهیزات پزشکی، آشنایی با نرم افزار جامع اطلاعات بیمارستانی و آموزش عمومی الکترونیکی بیمارستان ها برگزار می شود.

وی یادآور شد: بیستمین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی روزهای 27 تا 29 آذر در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.