یک پدر سوادکوهی با اهدای اعضای خود به 12 بیمار جانی دوباره داد و با این کار بزرگ ترین یادگاری را از خود برجای گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خانواده مرحوم احمد خادمی ازاندهی بعد از آنکه آن مرحوم پس از سقوط از ارتفاع دچار مرگ مغزی شد، با اهدای اعضای آن مرحوم موافقت کردند.
 
خادمی ازاندهی 49 ساله، ساکن پل سفید و بازنشسته ذوب آهن، صبح سه شنبه هفته گذشته هنگامی که قصد برف روبی سقف برادر مرحومش را داشت، از بام سقوط می کند و بی هوش می شود.
 
پس از این حادثه مرحوم خادمی به بیمارستانی در ساری منتقل می شود، تیم پزشکی این بیمارستان بعد از معاینه تخصصی اعلام می کنند این مرحوم دچار مرگ مغزی شده است.
 
با اعلام این خبر به خانوادۀ این مرحوم، اعضای خانواده همگی با اهدای عضو پدر خانواده موافقت می کنند، در نتیجه با هماهنگی یکی از بستگان این خانواده بدن مرحوم احمدی روز چهار شنبه جهت اهدای اعضاء به بیمارستانی در تهران منتقل می شود.
 
مرحوم احمد خادمی ازاندهی با اهدای اعضای خود به 12 بیمار جانی دوباره داد و با این کار بزرگ ترین یادگاری را از خود برجای گذاشت.
 
چهار فرزند مرحوم خادمی به همراه مادرشان اعلام کردند: از این امر بسیار خوشحال هستند و احساس آرامش دارند.
 
اعضای این خانواده با بیان اینکه برای تمام کسانی که  از اعضای پدرمان استفاده می کنند آرزوی سلامتی داریم، تصریح کردند:اصلا پشیمان نیستیم چون خواسته خود مرحوم این چنین بوده است.
 
گفتنی است تمام اعضای این خانواده از جمله مرحوم خادمی دارای کارت اهدای عضو هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار