عضو شورای بازبینی پروانه نمایش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

رفع تعلیق 2 فیلم بدون اعمال ممیزی / "خانه پدری" در صف بازبینی دوباره

"سید ضیاء الدین دری" عضو شورای بازبینی پروانه نمایش با اشاره به دریافت پروانه نمایش 2 فیلم سینمایی که تاکنون در تعلیق بودند، گفت: پس از رفع تعلیق 2 فیلم، فیلم "خانه پدری "کیانوش عیاری در صف بازبینی دوباره قرار گرفت.

"سید ضیاء الدین دری" عضو شورای بازبینی پروانه نمایش در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص 2 فیلم‌ رفع تعلیق شده گفت: فیلم‌های "قصه‌ها" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رخشان بنی اعتماد، "پریناز" به تهیه کنندگی عبدالمحمد نجیبی و کارگردانی بهرام بهرامیان،پس مدتها در تعلیق بودن، پروانه نمایش دریافت کردند.

وی در ادامه گفت:  "پاداش" به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی مهدی کریمی، "خرس" به کارگردانی خسرو معصومی، "خیابان‌های آرام" اثر دیگر کمال تبریزی و به تهیه‌کنندگی محمود رضوی و همچنین "گزارش یک جشن" اثر "ابراهیم حاتمی کیا" و تهیه کنندگی "محمد پیرهادی" هنوز برای بازبینی به این شورا ارائه نشده اند.



عضو شورای بازبینی پروانه نمایش در خصوص شرایط پیش از رفع تعلیق 2 فیلم اشاره شده عنوان کرد: این فیلم‌ها بسته به شرایطی که داشتند تاکنون مجوز اکران نگرفته بودند و هیچ‌کدام از این 2 فیلم جزء فیلم‌های توقیفی نبوده‌اند.
 
"دری" تصریح کرد: سازندگان این فیلم‌ها درخواست مجدد بازبینی آثار خود را به شورای بازبینی پروانه نمایش ارائه دادند که پس از رسیدگی به درخواست آن‌ها، شورا با اعطای پروانه نمایش به این 2 فیلم موافقت کرد.
 


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: 2 اثر نام برده شده بدون اعمال هیچ گونه ممیزی پروانه نمایش گرفتند.
 
دری در انتها در خصوص اثر "خانه پدری" ساخته "کیانوش عیاری" عنوان کرد: این فیلم هنوز به شورای بازبینی جدید ارائه نشده اما فکر نمی‌کنم هیچ مشکلی برای اکران داشته باشد.

 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار