ولی نورمحمدی: قعرنشین رنک مالی لیگ هستیم/ باخت‌ها را باید تعطیل کنیم

تیم والیبال شهرداری زاهدان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم متین ورامین در خانه خود می‌رود.

ولی نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه تیم مادر حال حاضر با مشکل شدید مالی مواجه است، البته مسئولان باشگاه قول‌هایی در خصوص پرداخت قسط روم مبالغ قرار داد بازیکنان داده‌اند که امیدواریم این اتفاق بیافتد و شرایط روحی و روانی تیم وضعیت بهتری بدست آورد.

دفاع وسط تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: از نظر بودجه اختصاص یافته به تیم‌ها، تیم شهرداری زاهدان در مقایسه با دیگر تیم‌ها در جایگاه دوازدهم قرار دارد، با توجه به این مسئاله‌ها باید فردا به مصاف تیمی برویم که با بودجه‌ای حدود 5 میلیارد بسته شده است.

وی تصریح کرد: تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر امسال جزو مدعیان هستند، تمام بازیکنان آماده‌اند تا قدرت خود را در لیگ حرفه‌ای ثابت کنند، هیچ یک از مسابقات و بازی‌ها راحت و آسان نیست.

نورمحمدی یادآور شد: متاسفانه ما در 2 بازی اخیر مقابل حریفانمان نتیجه ار واگذار کرده‌ایم، در حال حاضر این نتایج ضعیف، انگیزه و روحیه بازیکنان را تا حد قابل توجهی ارتقا داده است، به طوری که در دیدار هفته دهم‌ می‌خواهیم به گونه‌ای بازی کنیم که به این شکست‌ها پایان دهیم، باید باخت‌ها را تعطیل کرد.

نورمحمدی در خصوص دیدار این تیم در هفته نهم مقابل تیم پیکان تهران گفت: در این بازی پیکانی‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند، آن‌ها در سرویس حمایت‌های بعد از سرویس و توپ گیری بسیار عالی ظاهر شدند، این امر در شرایطی بود که اشتباهات بسیار زیاد ما اجازه خود نمایی‌مان را گرفته بود.

وی تصریح کرد: در دیدار مقابل پیکان ستادهای دوم و سوم عملکرد به مراتب بهتری را ارائه کردیم، ولی در نتیجه نقشی نداشت و ما بازی را باختیم.

دفاع وسط تیم شهرداری زاهدان در ضمن اشاره به مشکلات مالی موجود در تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس افزود: متاسفانه باشگاه در پرداخت مبالغ قرار داد بازیکنان مشکل دارد، اما تمام مسئولان باشگاه در تلاش هستند که با همکاری مسئولان شهر این مسئله را برطرف کنند و تیم از این شرایط خارج شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، بازیکنان ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار