قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛

بیم‌ها و امیدهای یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا

لوئیس فیگو، بازیکن اسبق تیم فوتبال اینتر میلان گفت: نمی‌توانم هیچ پیش‌‌بینی خاصی از موقعیت میلان در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری گاتزتا دلوسپرت، بعد از انجام قرعه‌کشی مرحله یک هشتم پایانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن برنامه تیم‌ها برای رویارویی با حریفان خود بسیاری در رابطه با این قرعه‌کشی به اظهار نظر پرداخته و موقعیت تیم‌ها را بررسی کردند.

لوئیس فیگو بازیکن اسبق تیم اینتر میلان در رابطه با وضعیت میلان و رویارویی‌اش با تیم اتلتیکو مادرید گفت: واقعیت این است که من نمی‌توانم هیچ اظهارنظر دقیق و مشخصی از مسابقه میلان و تیم اتلتیکو داشته باشم. اتلتیکو تیمی است که هم در اروپا و هم در لالیگا عملکرد بسیار خوبی داشته است و خیلی شبیه به تیم‌های ایتالیایی در زمین عمل می‌کند و بازیکنانش از تعامل و هماهنگی خوبی در زمین بازی برخوردارند. در مورد تیم رئال مادرید هم باید بگویم که این تیم سالهاست که برای رسیدن به فینال رقابت‌ها دست و پا می‌زند و در حال حاضر یکی از بهترین‌ها برای رسیدن به فینال این بازی‌ها به حساب می‌آید. در مورد بازی تیم‌های منچسترسیتی و بارسلونا و همچنین آرسنال و بایرن مونیخ هم باید تأکید کنم که بطور حتم این مسابقات بسیار جذاب بوده و کاملاً تماشایی خواهند بود.

دیدیه دروگبا مهاجم تیم فوتبال گالاتاسرای هم با ابراز خرسندی از رویارویی تیمش با تیم فوتبال چلسی گفت: حقیقتاً من یک فوتبالیست بسیار خوش شانسی هستم. من باید در این 2 بازی با تمام گذشته خود روبرو شوم و این اتفاق بسیار بزرگی است. شخصاً تمام توان خود را برای رسیدن به موفقیت در این بازی بکار خواهم گرفت تا به نتیجه موردنظر دست یابم.

رومینگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ هم در مورد رویارویی تیمش با آرسنال گفت: در سال گذشته ما در شهر لندن تیم آرسنال را سه بر یک شکست دادیم ولی در خانه خود صفر بر 2 مقابل آن‌ها شکست خوردیم بنابراین باید تاکید کنم که ما هرگز درسی را که در مقابل این تیم یاد گرفتیم فراموش نخواهیم کرد و برای این مسابقه با تمرکز دقت بسیار بالایی حرکت کرده و با احترام هرچه تمامتر مقابل آن‌ها حاضر خواهیم شد.

بواتنگ بازیکن بایرن مونیخ هم با قدرتمند دانستن تیم آرسنال گفت: این تیمی است که بازیکنان با مسئولیتی که در اختیار دارد و آن‌ها در عرصه بین‌الملل بسیار با تجربه هستند انگیزه ما برای این مسابقه بالاست و امیدواریم که بتوانیم به اهداف مورد نظر خود دست یابیم.

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند در مورد رویارویی تیمش با تیم فوتبال زنیت گفت: من هرگز در روسیه نبوده‌ام و آشنایی کافی با تیم‌های روسی را ندارم ولی اعلام می‌کنم که در نهایت آمادگی کار خود را در تیم دنبال کرده و برای رسیدن به نتیجه برنامه‌ریزی دقیقی خواهم کرد. به هر ترتیب زنیت تیم قدرتمندی است که توانایی رسیدن به این مرحله از رقابت‌های لیگ و قهرمانان اروپا را داشته است.

بلان سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن هم در مورد رویارویی تیمش با تیم فوتبال بایرلورکوزن گفت: ما برای این مسابقه در نهایت آمادگی هستیم زیرا شناخت کافی از این تیم داریم و مثل همه تیم‌های حاضر از تمام توان خود در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم شرایط صعود به مرحله بعد را برای خود فراهم کنیم.

گفتنی است، برنامه تیم‌های حضور یافته در این مرحله به شروع زیر است:

منچستر سیتی باید به مصاف تیم بارسلونا برود و تیم المپیاکو باید مقابل منچستر یونایتد قرارگیرد. میلان با اتلتیکو مادرید روبرو شده و بایرلورکوزن باید به مصاف پاری‌سن ژرمن برود، گالاتاسرای هم مقابل چلسی قرار گرفته و رئال مادرید هم باید با تیم شالکه مسابقه دهد، تیم‌های آرسنال و بایرن مونیخ با هم بازی خواهند کرد و بورسیا دورتموند هم به مصاف سن‌پطرزبورگ خواهد رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار