جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود 1392/09/26

سیستم عامل های آندروید و ویندوزفون و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

دانشگاه هیولاها - سیمبیان


حتما با شخصیت های کارتون کارخانه هیولاها آشنا هستید و با روحیه فان آنها آشنا هستید اینبار این دو هیولا ی دوست داشتنی قصد دارند تجربه ای تازه را در دانشگاه آغاز میکنند. این بار بازی این کارتون جالب را که با گرافیکی جالب آماده شده است برای دانلود قرار داده ایم.

دانلود

گربه نینجا  - اندروید


دراین بازی شما از کنگ فو یا کاراته استفاده نمیکنید اگر توانایی استفاده از شمشیر سامورایی نوسان و بمب های آتش زا بلدید استفاده کنید پس آستین های خود را برای شکست ماهی ها بالا برنید و به شکار ماهی های عجیب نظیر کوسه چتر ماهی و ماهی قرمز بروید. در این بازی از که از چاشنی پارکور در آن استفاده شده شما میتوانید توانایی های باور نکردنی را استفاده یا جادوهایی مانند طوفان را از فروشگاه خرید و آنها را در گیم پیاده کنید. این بازی نسخه پول بی نهایت میباشد و ژانر هایی از اکتشاف رایگان، سریع ء عمل کردن و سرگرم کنندگی بی نهایت بهر میبرید.

دانلود

تپه نوردی هیجان انگیز - ویندوزفون 8


یکی از بازی های هیجان انگیزی ای که این روزها طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است تپه نوردی است. در این بازی شما باید با استفاده از پدال های گاز و ترمز خودروی خود را روی تپه هدایت کنید و مانع از چپ کردن آن شوید. این بازی را می توانید به صورت اورجینال از باشگاه شبانه دانلود کنید.

دانلود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
بازیهای اندرویدرابیشتر کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
llll
۱۴:۵۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
بازم از بازی وین فئن یزارید
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۲:۱۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
لینک دانلود بازی اندرویدتون مشکل داره
آخرین اخبار