شکری: پرداخت مالیات ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد/ قطبی مالیاتش را پرداخت نکرد و جریمه شد

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی 800 میلیونی افشین قطبی به اداره مالیات گفت: افشین قطبی باید مالیاتش را پرداخت کند و این موضوع ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد.

مصطفی شکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پرداخت مالیات بر عهده افشین قطبی است و وی باید مالیاتش را بپردازد و باشگاه پرسپولیس وظیفه‌ای در این مورد ندارد.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بر اساس قرارداد افشین قطبی، باشگاه پرسپولیس فقط 5 درصد از این مالیات را باید بپردازد و مابقی آن را باید قطبی پرداخت کند.

وی عنوان کرد: بر این اساس باشگاه پرسپولیس فقط 17 میلیون و 500 هزار تومان باید به اداره مالیات بدهد و مابقی وظیفه قطبی است که مالیاتش را پرداخت کند.

شکری اظهار داشت: متأسفانه قطبی اخطاریه مالیاتی خود را از اداره مالیات نگرفته است و اداره مالیات هم مالیات این مربی را بر اساس همان قرارداد، یک میلیارد تومان حساب کرده است.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس بیان داشت: اصل مالیات قطبی 60، 70 میلیون بوده است که اداره مالیات این مربی را به خاطر پرداخت نکردن این مبلغ جریمه کرد و الان به 800 میلیون تومان افزایش یافته است.

شکری تصریح کرد: قطبی باید بداند که اگر مالیاتش را نپردازد از سوی اداره مالیات جریمه و آن وقت دچار دردسر می‌شود.

وی درباره شکایت پرویچ به فیفا بیان داشت: فیفا نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس در خصوص طلب پرویچ ارسال کرده است ما هم جواب فیفا را دادیم، پرویچ در ابتدا باید شکایت‌نامه‌اش را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران ارائه دهد و بعد در فیفا اقامه دعوی می‌کرد.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: درحال حاضر هیچ شکایتی از سوی مربیان و بازیکنان سابق پرسپولیس برای باشگاه دردسرساز نخواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطبی ، اخطاریه ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار