فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان گفت: طي درگيري مسلحانه با قاچاقچيان مواد مخدر يک نفر به هلاکت رسيد و 2 تن نيز دستگير شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "حسن اسداللهي"گفت: مرزبانان هنگ مرزي جكيگور با اقدامات دقيق اطلاعاتي و بهره‌گيري از منابع خبري، از هدف يك باند قاچاق مواد مخدر براي انتقال محموله به داخل كشور آگاه و بلافاصله با آمادگي و تجهيزات كامل در منطقه شناسايي شده حضور يافتند. 

وي با اشاره به پوشش نوار مرزي، توسط مرزبانان، افزود: ماموران با انجام كمين و ردزني در مسيرهاي صعب العبور و كوهستاني موفق شدند تعدادي قاچاقچي مواد مخدر را محاصره و طي   درگيري مسلحانه يک نفررا به هلاکت و 2 تن را دستگيرکنند. 

فرمانده مرزباني استان سيستان و بلوچستان با اشاره به كشف بيش از 607 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك و  205 كيلوگرم حشيش در اين عمليات بار ديگر با هشدار به متجاوزان و قاچاقچيان مواد مخدر، هزينه تجاوز به مرزها را سنگين و غيرقابل جبران توصيف كرد .

سرهنگ اسداللهي همچنين از اجراي  مأموريت موفقيت آميز ديگري  در مرزهاي شمالي استان خبر داد و اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزي زابل نيز موفق شدند با استفاده از تجهيزات فني از تحرك قاچاقچيان در نوار مرزي آگاه و بلافاصله با حضور در محل و برخورد سريع و قاطع، سوداگران مرگ را مجبور به عقب نشيني و در پاكسازي محل بيش از 85 كيلوگرم ترياك را كشف و ضبط کردند. 

وي در پايان ازهمكاري مرزنشينان با مرزداران در برقراري امنيت پايدار و كنترل نوار مرزي قدرداني کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
مهدی فردوس
۲۰:۳۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
خداوند پشت وپناه شما سربازان امام زمان باشه
آخرین اخبار