درخواست دانش‌آموزان يكي از مدارس جنوب شهر از «شهردار مهربان تهران»؛

همانطور كه شهر را هوشمند كردید مدرسه ما را نيز هوشمند كنيد

جمعي از دانش‌آموزان يكي از مدارس دخترانه واقع در جنوب شهر نامه خود به عنوان شهردار تهران را در مراسم افتتاحيه پارك آموزش ترافيك منطقه 19 به معاون ایشان ارائه كردند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، اين نامه كه با استفاده از كلمات و جملات ساده و با خطی کودکانه به رشته تحریر در آمده و دكتر محمدباقر قاليباف را با عنوان «شهردار مهربان تهران» مورد خطاب قرار داده، توسط يكي از دانش‌آموزان اين مدرسه به نمايندگي از ساير دانش آموزان به مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي تحويل داده شد.

دانش آموزان مدرسه مذكور در اين نامه با اشاره به مسائل و مشكلات محل تحصيل خود، خواستار استانداردسازي، بهسازي و زيباسازي محيط آموزشی شان از سوي مديريت شهري شدند و خطاب به شهردار تهران نوشتند: از شما مي‌خواهيم همانطور كه شهرمان را به امكانات هوشمند تجهيز كرده‌ايد، مدرسه ما را نيز به اين امكانات مجهز كنيد.

اين دانش‌آموزان دختر علاوه بر درخواست هوشمندسازي مدرسه خود، خواستار تعمير و بازسازي آب‌خوري‌ها و سرويس‌هاي بهداشتي و‌ نصب آب سردكن به دليل آلودگي آب محله اي كه مدرسه آن‌ها در آن قرار دارد، شدند و در پايان از شهردار تهران دعوت به عمل آوردند تا براي آشنايي نزديك با این مشكلات، از مدرسه شان ديدن کرده و آن‌ها را بسيار خوشحال كند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار