هاشمی طبا: احساس مسئولیت کردم ، وارد گود رقابت شدم/وزارت ورزش نیروی جوان می خواست

رییس سابق سازمان تربیت بدنی گفت: اعتقاد من بر این است که کمیته ملی المپیک باید همگام با سیاست کشور باشد و تعامل خوبی را نیز با وزارت ورزش پیدا کند.

هاشمی طبا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من احساس کردم که در حال حاضر وضعیت کمیته ملی المپیک به گونه ای است که باید وارد شوم و ثبت نام کنم و با توجه به تغییراتی که در دولت و سیاست های دولت بوجود آمده است فکر کردم که می توانم مثمر ثمر واقع شوم و این توانایی را دارم که با سیاست های دولت هماهنگ باشم و ورزش کشور را با کمک مسئولان وزارت ورزش و روئسای فدراسیون ها به تعالی برسانیم.

وی تصریح کرد: به این خاطر از حضور در وزارت ورزش با توجه به پیشنهادهایی که اهالی ورزش در این برهه از زمان به من دادند را نپذیرفتم زیرا می دانستم که وزارت ورزش و امور جوانان نیازمند نیروهای جوان و پرانرژی است که می تواند در کارهای اجرایی بهتر عمل کند وبه این خاطر در برای انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کرده ام زیرا معتقدم که رییس کمیته نیاز نیست که آنچنان به دنبال وظایف اجرایی باشد چرا که در این کمیته وظایف اجرایی به عهده دبیرکل کمیته ملی المپیک است.

و همچنین رییس کمیته ملی المپیک بایستی سیاست های کلان کمیته را دنبال کند و باید توانایی آن را داشته باشد که تعامل خوبی را با مسئولان کمیته بین المللی المپیک برقرار کند.

** کمته ملی المپیک عنصری از عناصر کشور است

هاشمی طبا تصریح کرد: من به هرحال در خدمت ورزش کشور خواهم بود حتی اگر مسئولیتی نداشته باشم، البته من در این سالها نیز از ورزش کشور چندان بی اطلاع و دور نبودم و فقط مسئولیتی در مدیریت ورزش این اواخر نداشته ام.

رییس سابق سازمان تربیت بدنی در پایان خاطر نشان کرد: اگر ما بتوانیم ارتباطات خارجی خوبی را برقرار کنیم و یک روال منطقی و مناسبی را پیگیری نماییم طبیعی است دیگر شاهد کش مکش هایی میان وزارت ورزش با کمیته ملی المپیک و کمیته ملی المپیک با فدراسیون نخواهیم بود.
برچسب ها: هاشمی ، طبا ، وزیر ، ورزش ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار