ارومیه/

افزایش چشمگیر وزن کالاهای صادراتی گمرک سرو

مدیر گمرک سرو گفت: وزن کالاهای صادراتی گمرک سرو در هشت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

شمس‌الله کاظمی‌کشتیبان در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: طی هشت ماه امسال 15 هزار و 963 تن کالا به ارزش 25 میلیون و 461 هزار و 378 دلار از گمرک سرو صادر شده است.

وی به صادرات کالا از گمرک سرو در هشت ماه سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: در این مدت 4 هزار و 838 تن کالا از این گمرک صادر شد.

کاظمی‌کشتیبان با اشاره به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از گمرک سرو در هشت ماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها 15 میلیون و 176 هزار و 173 دلار گزارش شده است.

مدیر گمرک سرو ضمن اشاره به افزایش وزن صادرات کالا از گمرک سرو، یادآور شد: وزن کالاهای صادر شده در هشت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 230 درصد افزایش یافته است.

وی به افزایش ارزش دلاری کالاهای صادراتی از گمرک سرو اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه امسال ارزش دلاری کالاهای صادراتی از این گمرک نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 68 درصد افزایش یافته است.

کاظمی‌کشتیبان اضافه کرد: میانگین ارزش دلاری هر تن کالای صادر شده از گمرک سرو در هشت ماه امسال یک هزار و 595 دلار برآورد شده است./س

برچسب ها: سرو ، گمرک ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.