مصطفی‌وند: هیچ حاشیه‌ای میان بازیکنان نیست/ دور رفت لیگ 91 هم 6 باخته بودیم

تیم والیبال شهرداری ارومیه از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با ‌سرمربیگری یدالله کارگر پیشه حاضر می‌شود.

سعید مصطفی‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در شرایط بسیار سختی به سر می‌بریم البته ما از ابتدای لیگ شرایطمان با دیگر حریفان فرق می‌کرد به طوری که بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند به عنوان مثال پوریا‌فیاضی در نخستین روز رقابت‌ها به تیم  ملحق شد یاپت‌ کویچ‌ پنج روز پیش از شروع لیگ به ایران آمد با چنین وضعیتی تمرین تیم شهرداری ارومیه با ارنج‌ اصلی فقط یک روز قبل از آغاز لیگ انجام شد.
 
کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه تصریح کرد: در زمان استارت مسابقات لیگ برتر به هیچ عنوان شرایط بر وقف مراد ما نبود و این مساله در هفته‌های میانی لیگ روی عملکردمان‌ تاثیر گذاشت.
 
وی در ادامه یاد  آور شد: در برخی بازی‌های لیگ نباید می‌باختیم ولی متاسفانه نتیجه  را واگذار کردیم به همین دلیل سر‌مربی و مدیر عامل باشگاه از سمت‌های خود استعفا دادند در حال حاضر هم با یدا‌... کارگر پیشه به عنوان سر‌مربی موقت کار می‌کنیم امیدوارم بتوانیم این دو بازی پایانی نیم فصل اول را با نتایج خوب به پایان برسانیم.
 
 مصطفی‌وند در خصوص تاثیر تغییر کادر فنی  روی عملکرد بازیکنان اظهار داشت: هر فرد دیگری در حال حاضر سکان هدایت تیم را بر عهده بگیرد شرایط بازیکنان را نمی‌تواند تغییر دهد اما حضور سرمربی جدید می‌تواند به مانند شوکی باشد که به تیم وارد می شود.
 
کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان این مطلب که سه سال است در تیم شهرداری ارومیه بازی می‌کنم، افزود: سال گذشته هم با ترکیبی به مراتب بهتر از سال جاری که متشکل از سعید معروف، علیرضا نادی، احسن الله شیرکوند و ... بود حاضر شدیم و نیم فصل اول را با شش باخت به پایان رساندیم ولی توانستیم در ادامه رقابت‌ها نتایج ضعیف تیم را به خوبی جبران کنیم.
 
وی در خصوص استعفای "وطن پرست" از سرمربیگری تیم اظهار داشت: به نظرم وی نباید در این شرایط استعفا می‌داد ولی بازهم این تصمیم بنا به نظر خود فرد و امری شخصی است.
 
مصطفی‌وند در خصوص آینده تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امیدوارم که وضعیت تیم‌مان بهتر شود؛ در حال حاضر در جدول رده‌بندی، تیم‌ها از نظر امتیازی نزدیک به هم هستند و اکثر آنها 12 تا 15 امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند؛ وضعیت جدول به گونه‌ای است که با یک برد یک باخت جایگاه تیم‌ها تغییر می‌کند و نمی‌توان به راحتی پیش‌بینی کرد که ما چه جایگاهی را در پایان نیم فصل اول کسب می‌کنیم اما امیدوارم بتوانیم 2 بازی اخیر را ببریم.
 
وی در خصوص وجود حواشی میان بازیکنان تیم، اظهار داشت: در تیم و میان بازیکنان هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد، تمام بازیکنان با یکدیگر دوست هستند و همدیگر را حمایت می‌کنند.
 
نباید چنین برداشت کرد که عامل کسب نتایج حواشی داخلی تیم است.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار