لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور؛

کارخانه: صدر جدول را 2 دستی می‌چسبیم/بازی با گنبد راحت نیست

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه سوم دی به مصاف تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد خواهد رفت.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: ما برای این که به جایگاه صدر جدول رده بندی دست پیدا کنیم زحمات زیادی کشیده ایم و به راحتی این جایگاه را از دست نمی دهیم

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان افزود: با توجه به پایان اردوهای تیم ملی و حضور ملی پوشان در تمرینات تدارکاتی تیمهای باشگاهی در یک نگاه اجمالی شاهد آن هستیم که تیمهایی که در ترکیب خود از تعداد زیادی ملی پوش برخوردار بودند رفته رفته به شرایط ایده آل دست پیدا می کنند ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در ادامه گفت: ما این شرایط را در لیگ به راحتی به دست نیاوردیم و آن را دو دستی خواهیم چسبید که از دست ندهیم. در حال حاضر رقبای زیادی داریم و برای هریک از آنها برنامه های زیادی داریم.

کارخانه یادآور شد: تیم والیبال باریج اسانس کاشان امسال با شرایط متفاوتی در لیگ حاضر شده است و تمامی تیمها به خاطر بازیکنان بزرگی که در این تیم حضور دارند با انگیزه بالاتری نسبت به سنوات قبل مقابل ما ظاهر می شوند.

وی تصریح کرد: من از هر نظر از عملکرد شاگردانم در طول لیگ راضی هستم آنها تمامی خواسته هایمان را که بر اساس برنامه ریزی خاص در نظر گرفته ایم مقابل حریفان اجرا می کنند امیدوارم در طول 2 بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل هم بتوانیم 6 امتیاز کامل را به دست آوریم تا با یک حاشیه امنیت بهتری دور برگشت را آغاز کنیم.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در ادامه گفت: بازیهای نیم فصل دوم لیگ برتر به مراتب سخت تر و حساستر از دور رفت است چون تیمها می آیند برای جبران نتایج دور نخست و دیگر فرصتی برای تکرار ندارند.

کارخانه در خصوص تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد اظهارداشت: گنبد تیم خوب و آماده ای است. امسال متفاوت تر از سال گذشته در لیگ حاضر شده است، حضور بازیکنان با تجربه در ترکیب این تیم کار را برای تمامی حریفانش سخت می کند ما هم مقابل آنها کار سختی را در پیش داریم.

وی ضمن اشاره به مصدومیت مهدی مهدوی افزود: مهدوی بازیکنی است که محوریت کار ما حول وی میچرخد اما در نبودش تا کنون ایوان استانکوف و مصطفی باقری توانسته اند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. در حال حاضر مهدوی برنامه های فیزیوتراپی را دنبال می کند و رو به بهبودی است امیدواریم در بازی پایانی نیم فصل بتواند ما را در مقابل تیم کاله همراهی کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار