مدیرعامل باشگاه مس کرمان:

شاید تیم مس را از لیگ خارج کنیم/ داور بازی ذوب‌آهن باید توبیخ می‌شد

ایران‌منش گفت: با این شرایط نامساعد و تنگناهای موجود، احتمال انصراف تیم مس از ادامه لیگ زیاد است.

اکبر ایران‌منش در خصوص خداحافظی قریب الوقوع تیمش از لیگ برتر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وقتی داد و بیداد جوابی ندارد، به نظر شما ما باید چکار کنیم؟ از ناپاکی‌های فوتبال باید به چه کسی و به کجا پناه ببریم ؟ در روز روشن علیه سر‌مربی ما حکم صادر می‌کنند و کسی جوابگوی تیم و اینهمه هوادار نیست.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان افزود: اگر این سر بریدن‌ها به همین منوال پیش برود و کسی جوابگوی ما نباشد و با رایزنی با مسئولان استانی تصمیمی اتخاذ نشود با ادامه دادن بازی‌ها مخالفت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: وقتی با کوچکترین حرکتی مربی ما را محکوم می‌کنند و یا با یک حرکت ساده مورد بازخواست قرار می‌گیریم، در حالی‌که اگر شخص علی دایی بود، آنقدر مسئله پیگیری و تجدید نظر ادامه پیدا می‌کرد که محرومیت وی را می‌بخشند ولی ما را عملا بدون هیچ حرکتی محروم می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان ادامه داد: ما را در تنگنا قرار داده‌اند، صدایمان به کمیته‌ی انضباطی نمی‌رسد، به نظر من قاطعانه باید گفت داور بازی ما با ذوب‌آهن باید نه تنها توبیخ، بلکه باید محروم شود، در واقع حرف من این است این قدر راحت مربیان- بازیکنان را محروم می‌کنند، در حالی‌که خطایی از آن‌ها سر نزده است، به همین صورت هم داوران را محکوم کنند.

ایران‌منش عنوان کرد: وقتی داوری با احساسات مربی، بازیکنان و تماشاچی عملا بازی می‌کند، چرا نباید محروم شود، به جای آن عوامل تیم ما محروم شود.

وی با اشاره به این‌که چرا اکنون در قعر جدول قرار دارند، گفت: اگر خطاها گرفته می‌شد، اگر پنالتی‌هایی که رخ داده، لحاظ می‌شد، اگر در بازی پرسپولیس خطای دوم گرفته نمی‌شد، قطعا سرنوشت تیم ما به این شکل نبود و جایگاه‌مان در جدول تغییر پیدا می‌کرد، ولی بازهم عامل تمام ناکامی‌های مس داوری بوده است.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم به جواب اعتراضات تیم ما رسیدگی شود در غیر این صورت، ادامه دادن لیگ در این جو نامساعد بسیار سخت خواهد بود و ما از ادامه روند بازی‌ها عملا منصرف می‌شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار