داروی طبیعی "حملات میگرن"

زمانی که افراد دچار حملات میگرن و سردرد می شوند می توانند با انجام کارهایی ساده اما موثر از شدت یافتن این عارضه جلوگیری نمایند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ افراد مبتلا به بیماری انسدادی مزمن ریوی اغلب از سردرد شکایت دارند این افراد معمولاٌ دچار درد میگرن بویژه در اوایل صبح می شوند. 

گفتنی است عوامل متعددی در بروز این اتفاق موثر است از جمله "آدرنالین" ، که به تنظیم انقباض رگ های خونی می پردازد و به هم خوردن آن باعث بروز حملات میگرنی در افراد می شود. 

بررسی ها نشان می دهند افراد مبتلا به بیماری مزمن انسدادی ریه ( مجموعه ای از بیماری های ریوی از جمله برونشیت مزمن ، آمفیزم و بیماری انسدادی مزمن راه های هوایی ) اغلب از سردرد درد هنگام صبح شکایت دارند. 

دانشمندان علت بروز این عارضه را در مبتلایان عمیق نفس نکشیدن آنها به اندازه کافی در شب عنوان کردند که باعث می شود "دی اکسید کربن" در خون زیاد شده و در عین حال سطح اکسیژن خون کاهش یابد. 

پزشکان به این دسته از افراد توصیه می کنند که همواره در یک محیط دارای تهویه مناسب استراحت نمایند و یا پنجره اتاق خود را به حالت نیمه باز نگه دارند تا جریان هوا به راحتی در اتاق مبادله شود. 

استفاده از مواد معطر مانند عطر برای این دسته از افراد توصیه نمی شود به ویژه در هنگام استراحت می تواند باعث تشدید علائم در آنها شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.