آغاز موج تازه اي از تظاهرات های ضد حکومتی در بحرين

تاکید علامه سید عبدالله الغریفی بر ادامه فعالیت های انقلابیون بحرین، موج تازه ای از تظاهرات و راهپیمایی های ضد حکومت آل خلیفه به راه انداخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی اللؤلؤه، علامه سید عبدالله الغریفی از علمای برجسته بحرین بر ادامه اعتراض های مسالمت مردمی تا تحقق خواسته های آنها تاکید کرد.وی افزود: ملت بحرین بر خواسته های خود تاکید دارند و رژیم آل خلیفه باید به خواسته های ملت تمکین کند.

علامه سید عبدالله الغریفی با بیان این که انقلاب مردم بحرین با بلا گرفتن خشم مردم آغاز شد خاطر نشان کرد: مردم برای دست یافتن به حقوق خود و تغییر صحنه سیاسی در این کشور بپاخواسته اند.

وی افزود: انقلابیون بحرینی گفتگو با رژیم را رد نمی کنند، به شرطی که این گفتگو شرایط لازم را برای یافتن راه حلی برای بحران بحرین داشته باشد، اما اگر این گفتگو به عنوان ابزاری برای وقت کشی، تبلیغات و بی تفاوتی به کار گرفته شود، قطعا قابل قبول نیست و رد خواهد شد.

مواضع علامه سید عبدالله الغریفی درباره ادامه فعالیت های مردم بحرین برای تحقق خواسته هایشان، با تظاهرات و راهپیمایی مردم این کشور همزمان شده است.

مردم در منطقه سماهیج با برگزاری تظاهرات گسترده ای با عنوان « جانمان فدای رهبران انقلاب» اعتراض خود را به سیاست های سرگوبگرانه رژیم بحرین اعلام کردند. از سوی دیگر مردم منطقه بوری با شعار «عبد الوهاب یا ابو حسین فدای تو مردم بحرین» (یکی از چهرهای انقلابی زندانی) تظاهرات گسترده ای ضد رژیم آل خلیفه برگزار کردند.

همچنین با بالا گرفتن اعتراضات مردمی در منطقه الدراز نیروهای امنیتی آل خلیفه به همراه افراد نقابدار و پرواز بالگردها به خانه های مردم این منطقه یورش بردند و دو جوان را بازداشت کردند.  این در حالی است که گروه های سیاسی مخالف در ادامه فعالیت های مسالمت آمیز خود ضد رژیم بحرین از آغاز فوریه 2011 تا کنون با وجود سرگوب همچنان بر خواسته های خود همچنان تاکید دارند. 

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار