هفتمین جلسه دادگاه اختلاس از بیمه ایران/ 11

متهم "د - س": ما اصلا بدهی ارزی نداشتیم/ مبالغ را به بانک کارگزار و ملی ارائه کردم

متهم "د - س" گفت: طبق شرایط ال سی مبالغ را هم به بانک کارگزار و هم بانک ملی ارائه دادم.

به گزارش خبرنگار حقوقی - قضایی باشگاه خبرنگاران، هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرنده متهمان بیمه ایران در نوبت عصر امروز سه‌شنبه سوم دی ماه در شعبه 79 دادگاه کیفزی استان تهران به ریاست "قاضی کشکولی" برگزار شد.

در بخش دوم رسیدگی به پرونده متهمان دادگاه بیمه ایران نماینده بانک ملی با متهم "د - س" روبرو شدند و نماینده بانک ملی برای بیان استعلام این بانک در جایگاه حاضر شد.  
 
عزیزی که به عنوان شاکی پرونده دادگاه بیمه ایران در دادگاه حضور یافته بود، عنوان شکایت را علیه متهم "د - س" قرائت کرد و گفت: میزان تحصیلات ارزی و ریالی از شرکت پویندگان کیان جمع مبالغ ریالی در دو قسمت 663 میلیارد و 778 میلیون و 722 هزار و 266 ریال است و در قسمت دوم با تفکیک اصل و سود 524 میلیارد و 466 میلیون و 215 هزار و 933 ریال است.  
 
وی ادامه داد: شرکت بلندمرتبه سازان ابنیه آبشار نصر در 332 میلیارد و 51 میلیون و 545 هزار و 987 ریال است و در قسمت دوم 49 میلیارد و 486 میلیون و 12 هزار و 95 ریال است.  
 
قاضی محمدی کشکولی خطاب به متهم "د - س" پاسخ استعلام به عمل آمده از بانک ملی را تحصیل مال نامشروع از طریق استفاده از اعتبارات اسنادی به میزان 28 میلیون و 589 هزار و 760 یورو، 51 میلیون و 300 هزار درهم امارات و 3 میلیون و 731 هزار و 940 یورو اعلام کرد.
 
متهم "د - س" در جایگاه حاضر شد و گفت: فروشنده و خریدار طبق شرایط "ال سی" نمی‌تواند یکی باشد اما این در حالی است که هم‌اکنون اعلام شد که فروشنده و خریدار یکی بوده که این امر غیرممکن است.  
 
وی ادامه داد: ما اصلا بدهی ارزی نداشتیم و اگر بازرسی را به بانک نمی‌دادیم آنها هیچ وقت آنرا تایید نمی‌کردند.  
 
قاضی خطاب به متهم "د - س" گفت: مبالغ دریافتی را چه کردید؟
 
متهم "د - س" پاسخ داد: طبق شرایط ال سی مبالغ را هم به بانک کارگزار و هم بانک ملی ارائه دادم. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: عزیزی ، آبشار ، نصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار