تشکر ویژه بازیگر "بی‌قرار" از "فلورا سام"

"فلورا سام" هنرمندی دوست داشتنی و با اخلاق بوده که همیشه حاضر به ایفای نقش در آثار ایشان خواهم بود.

"مریم بوبانی" بازیگر نقش "بی‌قرار" با اشاره به حضورش در این پروژه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: "بی‌قرار" خیلی سریع و با عجله کلید خورد و طی تماسی که "فلورا سام" با من داشت و فیلمنامه را برایم فرستاد، مشتاق به بازی در "بی‌قرار" شدم.
 
وی افزود: ایفاگر نقش مادر در "بی‌قرار" سخت یا دشوارتر از کارهای دیگر نبود و در گذشته شبیه این کاراکترها را بازی کرده‌ام.
 
بوبانی با اشاره نقش خود، اظهار داشت: مادر"بی‌قرار" مهر خود را با فرزندان دیگر تقسیم می‌کند و خیلی خالصانه می‌خواهد بچه‌ها سروسامان بگیرند.
 
وی با اشاره به تلاش و اخلاق "فلورا سام" تصریح کرد: چندین پروژه با "فلورا سام" و همسر ایشان "مجید اوجی" کار کرده‌ام و جزء افراد با تعهد و خوش خلق هنر بازیگری هستند.
 
بوبانی افزود: "فلورا سام" با متانت و شخصیت آرام خود به راحتی تیم هنرمندان را در رسیدن به اهداف پروژه یاری کرده و من نهایت تشکر را از وی دارم.
 
بازیگر سریال "یادآوری" اظهار داشت: امیدوارم خانواده‌ها سریال "بی‌قرار" را تا آخر دنبال کنند تا دقت بیشتری درخصوص رفتار خود با دخترانشان داشته باشند.
 
بوبانی درخصوص فعالیت جدید خود، اظهار داشت: امسال تنها کارم سریال "بی‌قرار" بود و چند پیشنهاد تله فیلم داشتم که به شدت فیلمنامه‌های آن ضعیف بود.
 
وی درخصوص حضورش در تئاتر، تصریح کرد: تئاتر "یوبیستومه" که در فرهنگ ژاپنی به معنای قطع بند انگشت است را برای جشنواره تئاتر فجر دارم که امیدوارم به چشم منتقدان بیاید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار