اردبیل/

واحدهای تولیدی از تسهیلات نوسازی استفاده کنند

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل که با مشکلاتی در نوسازی و تجدید ساختار واحدهای صنعتی روبرو هستند از تسهیلات ارائه شده می‌توانند استفاده کنند.

محمد ملاطفی در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: این تسهیلات از سوی بانک مهر اقتصاد، صادرات و رفاه کارگران به متقاضیان تولید کننده در واحدهای صنعتی پرداخت می‌شود که می‌توانند با سهولت و بهره کم این تسهیلات را دریافت کنند.

وی با اشاره به خدماتی که شهرک‌های صنعتی به واحدهای تولیدی ارائه می‌کنند، گفت: صدور مجوز ساخت و پایان کار رایگان است و اگر واحدهای تولیدی قصد توسعه واحد خود را داشته باشند می‌توانند از برخی امتیازات رایگان نیز استفاده کنند.

ملاطفی عنوان کرد: در واگذاری واحدهای کارگاهی با سیاست تسریع در بهره‌برداری صنعتگران ما 30 درصد نقد و مابقی با توجه به محروم بودن مناطق در قالب اقساط 18 تا 24 ماهه دریافت می‌شود که کمک‌‌کاری برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی باشد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل همچنین یادآور شد: در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل در یک وضعیت برجسته کشوری ترانس فشار قوی 230 ولت راه‌اندازی شده که این ظرفیت در کشور و بین شهرک‌های صنعتی بی‌نظیر است.

ویدر ادامه از برگزاری دوره‌های آموزش مهارت برای صنعتگران و برپایی تورهای صنعتی برای بازدید از واحدهای موفق سایر استان‌ها با هدف الگوگیری مناسب خبر داد و خاطرنشان کرد: ما با همکاری سه بانک مهر اقتصاد، صادرات و رفاه کارگران تسهیلات نوسازی و تجدید ساختار واحدهای صنعتی را پرداخت می‌کنیم که تسهیلاتی مناسب و در شأن تولیدکنندگان است/ش.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.