هشتمین جلسه دادگاه اختلاس از بیمه ایران/ 3

متهم "الف-م": همه پولها را برگردانده‌ام/ متهم: "ح-ح" : در جریان اختلاس نبودم

متهم "الف-م" گفت: من هیچ مبلغی را دریافت نکرده‌ام و در پیشگاه خدا سوگند یاد می‌کنم که تمامی این پول‌ها را برگردانده‌ام. من از ۶ نفر قرض گرفته‌ام و زمانی که کار‌هایم را سر و سامان دادم، بدهی خود را به آن‌ها پرداخت کردم.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در هشتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اختلاس از بیمه ایران که صبح امروز(چهارشنبه) در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری برگزار شد، متهم "الف - م" به اتهام اختلاس به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال برای دفاع از خود در جایگاه حاضر شد و اظهار داشت: من هیچ مبلغی را دریافت نکرده‌ام و در پیشگاه خدا سوگند یاد می‌کنم که تمامی این پول‌ها را برگردانده‌ام. من از ۶ نفر قرض گرفته‌ام و زمانی که کار‌هایم را سر و سامان دادم، بدهی خود را به آن‌ها پرداخت کردم.  
 
در ادامه، سلطانی وکیل متهم "الف- م" برای دفاع از موکل خود در جایگاه حاضر شد و اظهار داشت: موضوع اتهامی مربوط به موکل من قبلا تحت چند عنوان رسیدگی شده و علی الوصول قابل رسیدگی مجدد نیست و باید منع تعقیب صادر شود.  
 
سلطانی ادامه داد: موکل من در دریافت وجوه از افاغنه نقشی نداشته و تنها صورتجلسه‌ای را امضاء کرده است. من از محضر دادگاه استدعا دارم که مجموعه اسنادی که برداشت و یا پرداخت شده را تطبیق داده، اگر مبلغی باقی ماند، صحیح است.  
 
بعد از اظهارات سلطانی قاضی خطاب به وی گفت: شما در خصوص اختلاس موکل خود توضیح دهید. 
 
سلطانی نیز پاسخ داد: تمامی حساب‌ها در پرونده قبلی رسیدگی شده و تمامی اسناد با یکدیگر تطبیق داده شده است، شما این کار را مجددا انجام دهید، اگر مبلغی باقی ماند، قابل بررسی است.  
 
در ادامه جلسه، متهم "ح- ح" برای دفاع از خود در جایگاه حاضر شد، دلایل اتهامی وی اختلاس به مبلغ سه میلیارد و ۸۷۸ میلیون و ۹۰۰ ریال، معاونت در اختلاس به همین میزان و همچنین تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۷۶ میلیون تومان بود که متهم در دفاع از خود اظهار داشت: من نمی‌دانستم که آقای "ف" به غیر از من با اشخاص دیگری نیز در ارتباط است و من در جریان اختلاس نبودم که این مسئله را آقای "ف" در شعبه ۷۶ تائید کرد و این مبالغ ذکر شده براساس اقرار اولیه "ف" است و من دفاع دیگری ندارم.  
 
قاضی کشکولی بعد از رسیدگی به دفاعیات متهم "ح- ح" ختم جلسه را اعلام کرد و اظهار داشت: ما تا ۸ جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران را ادامه دادیم که در این جلسات به پرونده افراد رسیدگی شد و تنها متهم "الف- ب" حضور نداشت که در خصوص وی رای غیابی صادر خواهد شد و همچنین در وقت قانونی رای را در خصوص این پرونده صادر خواهیم کرد.  
 
کشکولی در پایان تصریح کرد: برخی از پرونده‌ها در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری رسیدگی شده و مابقی در دادگاه بعدا رسیدگی خواهد شد و من در همینجا ختم جلسه رسیدگی را اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: متهم ، دفاع ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار