همایش بزرگ در نهم دی ماه در منطقه 7

به مناسبت گرامی داشت حماسه نهم دی ماه، همایش بزرگ ایستگاه‌های تندرستی با حضور رضا نگهبان شهردار محترم منطقه هفت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد حیدری مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه هفت از برگزاری همایش بزرگ ایستگاه‌های تندرستی با حضور شهروندان و شهردار منطقه خبر داد و گفت: به مناسبت گرامی داشت حماسه نهم دی ماه، همایش بزرگ ایستگاه‌های تندرستی با حضور رضا نگهبان شهردار منطقه هفت و محمود منیعی معاون امور اجتماعی و فرهنگی و جمعی از مدیران شهری، شورایاران، ورزشکاران و شهروندان منطقه روز دوشنبه هفته آینده در منطقه هفت برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این همایش گروه‌های مختلف شهروندان منطقه با حضور در بوستان اندیشه ضمن دریافت برگه‌های قرعه‌کشی، شاهد اجرای برنامه‌های ویژه ورزشی و تندرستی و ... خواهند بود.
 
محمد حیدری مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه هفت تأکید کرد: با توجه به اینکه ورزش همگانی بهانه‌‌ای است برای دورهم جمع کردن خانواده‌ها، همایش ایستگاه‌های تندرستی با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط و همچنین تحکیم بنیان خانواده‌ها و ترغیب آنان به ورزش در منطقه برگزار می‌گردد.
 
وی خاطرنشان کرد: این همایش روز نهم دی ماه راس ساعت 7 صبح با حضور هزار نفر از بانوان و آقایان نواحی پنج‌گانه منطقه در بوستان اندیشه برپا خواهد شد و تمام علاقمندان می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، 9 دی ، منطقه 7
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار