شب گذشته؛

درگیری چند ساعته پلیس با قاچاقچیان مسلح/بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد

فرمانده انتظامي رابر استان کرمان از کشف يک تن و 386 کيلوگرم ترياک و حشيش، طي درگيري شب گذشته ماموران با قاچاقچيان مسلح خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "علي نمازيان" در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي رابر با اشرافيت اطلاعاتي خود در منطقه و انجام يکسري تجسس هاي فني در محورهاي مواصلاتي، از انتقال يک محموله مواد افيوني از مسير اين شهرستان آگاهي يافتند.  
 
وي با اشاره به گشت زني هاي شبانه روزي پليس در مناطق صعب العبور و مسيرهاي انحرافي، افزود: ماموران شامگاه گذشته با اعزام چند اکيپ از نيروها و استقرار نامحسوس در مسيرهاي احتمالي، تردد قاچاقچيان را زير نظر گرفتند.  
 
"نمازيان" تصريح کرد: در ساعات پاياني شب گذشته قاچاقچيان با يک دستگاه خودروي وانت ضمن عبور از مسيرهاي واقع در ارتفاعات اطراف شهرستان رابر، وارد کمين ماموران انتظامي شده و بدون توجه به دستور توقف پليس، با تيراندازي و افزودن بر سرعت خود سعي بر فرار داشتند، اما ماموران با گشودن آتش، قاچاقچيان را زمينگير کرده و طي يک درگيري چند ساعته يک دستگاه خودروي متعلق به آنان را متوقف کردند.  
 
فرمانده انتظامي رابر بيان داشت: در اين عمليات و بازرسي از وسيله نقليه متوقف شده، يک تن و 386 کيلوگرم ترياک و حشيش کشف شد.

به گفته وي، اين درگيري هيچ گونه تلفات انساني در بر نداشته است.
 
اين مقام مسئول تاکيد کرد: گشت زني هاي شبانه روزي ماموران انتظامي در مناطق کويري و صعب العبور، در کنار اقدامات اطلاعاتي، همواره سد راه سوداگران مرگ بوده و باندهاي تهيه و توزيع مواد افيوني را ناکام گذاشته است.  
 
"نمازيان"با بيان اينکه سوداگران مرگ و حاميان آنان در آن سوي مرزها قصد دارند جوانان ما را منحرف کرده و در گرداب اعتياد گرفتار نمايند، يادآور شد: در اين راستا اقدامات پليس تنها به برخورد با سوداگران مرگ خلاصه نشده، بلكه بحث پيشگيري از اعتياد از طريق آگاهسازي و تنوير افکار عمومي نيز به طور جدي در دستور كار قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.