در تمرین امروز استقلال مطرح شد

فتح‌الله‌زاده: نگران نباشید،استقلال قهرمان است/منتظری با ما می ماند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت :خیلی سختی کشیدم و شما مشکلات استقلال را نمی‌دانید با این حال خیالتان راحت باشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران فتح اله زاده که امروز  نظاره گر تمرینات آبی پوشان بود اعلام داشت :هواداران  بابت رفتن پژمان منتظری از استقلال نگران  نباشند. او بازیکن با تعصب استقلال است و در تیم خواهد ماند.

وی در ادامه در مورد اهانتی که به او شده است افزود:ما می‌خواستیم  لطفی بکنیم  و به پرسپولیس   یک جام  بدهیم و تا الآن ایده من این بود. اما حالا که به من اهانت کردند و با توهین با من برخورد کردند کاری می‌کنیم که همان یک جام هم به آنها نرسد و دستشان کوتاه بماند.

بنابراین گزارش ، قبل از آغاز تمرین امروز سرمربی تیم استقلال خطاب به بازیکنان گفت: نمی‌شود که فقط 3 نفر یا 4 نفر در تیم تلاش کنند و بدوند اما بقیه انگار که نه انگار که در استقلال بازی می‌کنند.مقابل سپاهان، صبا و تراکتورسازی خوب بازی کردیم اما معلوم نیست دوباره چه اتفاقی افتاده است.اگر هم ببینم بازیکنی در زمین نمی‌دود و تلاش نمی‌کند تعارف ندارم و او را عوض می‌کنم.

وی در پایان گفت: ما باید خودمان باشیم و کاری کنیم که مردمی که به استادیوم می‌آیند و در سرما بازی‌ها را تماشا می‌کنند از ما راضی باشند.


در ادامه این گزارش ، پژمان منتظری که بعد از دیدار مقابل داماش از بازیکنان استقلال در رختکن خداحافظی کرده بود  امروز مجددا با آبی‌پوشان به تمرین پرداخت.

این بازیکن در توافقاتی که با مسئولان باشگاه استقلال انجام داده تا روز شانزدهم دی‌ماه در خدمت استقلال است و همانطور که قبلا عنوان شد در دیدار با ملوان آبی‌پوشان را همراهی خواهد کرد.




برچسب ها: کمپ ، حجازی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار