برگزاری مراسم زیارت ازبعيد حضرت رسول (ص) در هزار و 200 مسجد

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران از ویژه برنامه های شهرداری در پاسداشت رحلت نبی اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) خبر داد.

 رمضانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت :با بهره گیری ظرفیت ها و مدیریت شهری جهت تغییر فضای شهری و نیز تحقق آموزه ها  و منویات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص پاسداشت این ایام ویژه برنامه هایی به مناسبت رحلت نبی اکرم (ص) شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) برگزار شد.  
 
برگزاری مراسم سوگواری در 500 مسجد منتخب و محوری شهر تهران در شب 28 سفر و نیز مراسم زیارت از بعید حضرت رسول اکرم (ص) در هزار و 200 مسجد منتخب شهر تهران در همین روز از ویژه برنامه های شهرداری تهران به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام جعفر صادق است که با همکاری مرکز فعالیتهای دینی برگزار خواهد شد.  
 
مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران به فضا سازی تبلیغی صورت گرفته در سطح شهر با محوریت آموزه های پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: به همین منظور نمایشگاه عکسی با محوریت نمایش اماکن متبرکه در مکه مکرمه و مدینه منوره،‌ حرم مطهر نبوی و نیز قبور ائمه اطهار (ع) در بقیع در سطح مناطق 22گانه برپا خواهد شد.  
 
رمضانی در ادامه به برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت شهادت امام رضا (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم سوگواری و سخنرانی مذهبی در 500 مسجد منتخب شهر تهران و نیز صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) در همکاری مناطق 22گانه شهر تهران اجرا خواهد شد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: طراحی و انتشار پوستر فاخر رضوی با محوریت حرم مطهر و یکی از آموزه های امام رضا (ع) و نیز برگزاری مراسم شب شعر در 22 مرکز فرهنگی در ایام شهادت امام رضا(ع) از دیگر برنامه های شهرداری تهران است.  
 
انتهای پیام/  
برچسب ها: سخنرانی ، رضوی ، شهرداری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار