آیت‌الله گرکانی:

سپاه پاسداران بازوی قدرتمند دفاعی کشور است

رئیس دیوان عالی کشور گفت: امروز نیروهای توانمندی در نظام وجود دارند اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی ویژه و بازوی قدرتمند دفاعی است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه،‌ ، طرح "درمحضر خوبان" تیپ احتیاط ولایت امر نیروی زمینی سپاه صبح روز پنجشنبه پنجم دیماه در محضر حضرت آیت الله محسنی گرکانی رئیس دیوان عالی کشور در مصلای بزرگ حضرت عبدالعظیم حسنی شهرری برگزار شد.

در این دیدار حضرت آیت الله محسنی گرکانی طی سخنانی با تأکید بر جایگاه ویژه سپاه گفت: امروز بحمدالله نیروهای توانمندی در نظام وجود دارند اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی ویژه و بازوی قدرتمند دفاعی است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان ستون فقرات کشور تعبیر می‌کند و لذا از منظر امنیت این جایگاه را باید حفظ کرد تا خدای ناکرده آسیبی به آن وارد نشود.

رئیس دیوان عالی کشور، سپاه را آماج حملات دشمنان خواند و افزود: دشمن‌شناسی حکم می‌کند که باید از نیروهای توانمند کشور خصوصاً سپاه پاسداران حمایت کنیم.

آیت الله محسنی گرکانی با استناد به آیات قرآن کریم به بیان ویژگی‌های دو جبهه حق و باطل و تقابل این دو جبهه پرداخت و گفت: پایه حزب خدا و جبهه حق، ایمان است و بدون تردید امنیت حاکم در جامعه به برکت نیروهای مومن است.

وی افزود: دشمن در تلاش است با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان آنها را به جان یکدیگر بیندازند اما همان طور که قرآن کریم می‌فرماید، اعتصام به حبل الله و تمسک به قرآن و اهل بیت موجب وحدت و پیروزی جبهه حق خواهد شد.

رئیس دیوان عالی کشوربا تأکید بر تلاش جبهه استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رأس هجمه‌های دشمنان قرار دارد.

آیت الله محسنی گرکانی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مسئله اخلاق در جامعه گفت: انسان‌ها برخلاف آنکه بیشتر به مادیات توجه می‌کنند، متأسفانه کمتر به اخلاق و خلق حسن توجه دارند و چه بسا شخصیت‌های بزرگی که به دلیل اخلاق بد، ذلیل می‌شوند.

رئیس دیوان عالی کشور نیروهای نظامی را روبنای امنیت و قوه قضائیه را زیربنای امنیت در جامعه خواند و گفت: قوت نظام به نیروهای نظامی، قوه‌قضائیه و وحدت مردمی است. باید همه دست برادری به هم بدهیم تا این نظامی که به برکت خون شهدا بوجود آمده و با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) تا به امروز ادامه یافته است در مقابل جبهه استکبار حفظ کنیم.

در این اردوی یک روزه رزمندگان تیپ ولایت امر نیروی زمینی سپاه علاوه بر بهره مندی از سخنان ارزشمند رئیس دیوان عالی کشور  به قرائت زیارت عاشورا و اقامه عزای سید و سالار شهیدان و نیز زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی، امامزاده حمزه و امامزاده طاهر پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار