نبرد خواهران دو قلو با قاتل نامرئی+عکس

هوشیاری شهروندان و حضور به موقع آتش نشانان، اعضای یک خانواده چهار نفره را از مرگ حتمی با گاز مونواکسید کربن نجات داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به دنبال تماس تعدادی از ساکنین یک مجتمع مسکونی 4 طبقه مسکونی با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 12:10 دقیقه ظهر امروز آتش نشانان ایستگاه 17 را به محل اعلام شده در خیابان سراج، خیابان نجفی اصفهانی اعزام کرد.

محمد رحیم چراغی، افسر آماده منطقه سه عملیات در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه تعدادی از ساکنین یک مجتمع 4 طبقه اظهار داشتند که در طبقه چهارم این ساختمان خانواده 4 نفره ای زندگی می کنند که همسایگان نگران حال ایشان هستند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با شکستن در واحد مسکونی وارد منزل شده و مشاهده کردند پدر و مادری جوان به نام های علی ش، -فاطمه م(هردو 28 ساله) به همراه 2 فرزند دوقلوی دختر خود به نام های زیبا و زهرا -ش 3 ساله بیهوش بر روی زمین افتاده اند.

چراغی درباره عملیات آتش نشانان گفت: آتش نشانان بلافاصله با باز کردن پنجره ها راه ورود هوا را باز کردند و این خانواده را به محوطه باز طبقه همکف انتقال و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

گفتنی است: بی توجهی به هشدارهای سازمان آتش نشانی و استفاده نادرست از بخاری و دودکش نامناسب علت این حادثه اعلام شد.

همچنین آتش نشانان به منظور بررسی طبقات بالاتر از واحدهای مختلف بازدید کرده و پس از تحویل خانواده 4 نفره به امدادگران اورژانس به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار