افتخاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

لزوم محاکمه فتنه‌گران توسط قوه قضائیه/ رافت اسلامی فتنه‌گران را به اشتباه انداخته است

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در ایران گفت : قوه قضائیه باید مطابق قانون فتنه‌گران را محاکمه کند.

"لاله افتخاری" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حوادث تلخ پس از دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 88 و آشوب‌طلبی عده‌ای هنجارشکن در کشور اظهار کرد : قوه قضائیه باید مطابق قانون نظام اسلامی حق فتنه‌گران را ادا و آنان را محاکمه کنند تا خون شهیدان پایمال نشود.

وی در خصوص این گفته فتنه‌گران که " ما از حق خویش در سال 88 گذشتیم " نیز بیان کرد: این آشوب‌گران از کدام حق سخن می‌گویند؟، از حق ضایع شده رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی؟ از ظلم خویش به اسلام و رهبری و مردم؟ اینان از کدام حق سخن می‌گویند؟اگر حقی هست واضح مطرحش کنند تا نظام اسلامی مطابق قانون حق آنان را ادا کند.
 
عضو کمیسیون فرهنگی بهارستان تصریح کرد: فتنه گران از رافت نظام و رهبر معظم انقلاب به اشتباه افتاده اند و حالا طوری وانمود می کنند که گویی در سال 88 حق با آنان بوده است.

افتخاری حماسه 9 دی سال 88 را میعادگاه دوباره ملت برای بیعت با رهبر معظم انقلاب دانست و بیان کرد : هویت اصلی 9 دی سال 88 تکرار دوباره غدیر پس از 14 قرن بود، که نشان داد ملت ایران همراه پشتیبان نظام مقدس خویش و رهبری فرزانه آن بوده‌اند و خواهند بود.

وی در خاتمه ضمن تحسین دیدارهای رییس جمهور با خانواده‌های شهدا به جهت انجام این عمل پسندیده خاطرنشان کرد : بهتر است دکتر روحانی به مناسبت حماسه 9 دی ماه به دیدار خانواده شهدا آن سال رفته و دل آنان را شاد کرده و به این سرمایه‌های نظام تسلی خاطر بخشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار