بیانیه انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌های استان اصفهان به مناسبت حماسه ی 9 دی

اگر نبود رأفت اسلامی حکم سران فتنه چوبه دار بود

در بیانیه انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌های استان اصفهان به مناسبت 9 دی تاکید شد: اگر نبود رافت نظام اسلامی، می‌بایست سران‌فتنه که بنا به اصول اسلامی، مفسدین فی‌الارض و حکمشان چوبه دار باشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌های استان اصفهان به مناسبت حماسه ی 9 دی به شرح زیر منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
«حرکت عظیم 9 دی حجت را بر همه تمام کرد.» امام خامنه ای (مدظله العالی)

بی‌تردید حماسه نهم دی‌ماه سال 88 از حرکت‌های پیش برنده و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی است که منعکس کننده هدایت و بیداری برای آیندگان در مقابله با کینه‌توزی‌های دشمنان قسم خورده ایران عزیز و چراغ راه عبور ایشان از گذرگاه‌های پیچیده و خطرناک تاریخی است.

فی‌الواقع آزمون انتخابات دهم ریاست جمهوری با سربلندی ملت ایران با مشارکت 85 درصدی آغاز شد و در شرایطی که قشر نخبگانی تا 8 ماه در غبار فتنه دست و پا می‌زدند، مجددا با حضور ملت ایران در نهم دی ماه این آزمون به پایان رسید آزمونی که تکبر و خود بزرگ بینی اشخاصی را متجلی کرد که با سرسپردگی و فرمانبرداری از اربابان خود و همراهی افرادی بدون داشتن شایستگی‌های سیاسی لازم با خیال باطل پیروزی در انتخابات، خود را سیراب توهمات کرده بودند. توهماتی که پشتوانه آن، توهین به رای ملت و نادیده گرفتن حقوق حقه مردم بود. عاری از ابعاد شکل‌گیری این شرایط فتنه‌گون، ایستادن عده‌ای در برابر جمهوریت نظام بود که گستاخانه مدعی می‌شدند: هر کس غیر از ما از سبد رأی بیرون آید، انتخابات باطل است!

ایستادن در برابر رأی مردم و بی‌حرمتی به رأی و نظر ملت، اولین مرحله سقوط نخبگانی بود که گمان می‌کردند به اراده آن‌ها مردم باید تصمیم بگیرند که چه کنند و به چه کسی رأی بدهند وگرنه جز توده هایی ناآگاه نخواهند بود.

هم چنین از دیگر ابعاد این فتنه بی‌قانونی بود، بی‌قانونی‌ای که به فرموده امام خمینی(ره) سرانجامی جز دیکتاتوری نداشت و در شرایطی که عالی‌ترین مرجع قانونی کشور خود تقید به قانون داشت کاندیدای شکست خورده بر طبل بی‌قانونی می‌کوفت.

و مرحله دیگر، ایستادن در برابر اسلامیت این نظام بود که تا هتک حرمت شعائر دینی و مقدسات اسلامی پیش رفت. شرایطی که از نماز جمعه کذایی به امامت آیت الله هاشمی رفسنجانی علنی شد و در روز قدس با روزه‌خواری آشکار و روز عاشورا با اهانت به عزای حسینی(ع) به اوج خود رسید.

بدین جهت بود که ملت مسلمان ایران این اهانت و گستاخی را برنتافت و در نهم دی به صیانت از جمهوریت نظام اسلامی به پا خواست تا پیامی باشد برای کسانی که رابطه امام و امت را نفهمیده‌اند.

در واقع علم شدن فتنه سبز توسط خود باختگان و خود فروختگان بی‌شک برگرفته از آموزه‌های سیاستمدران غربی  بود. کسانی که همچون سیاست‌مداران تازه به دوران رسیده در نهایت حماقت انگشت اتهام به سمت نظام اسلامی نشانه رفتند و مردم و انقلاب را به سادگی از یاد بردند، حال آن که همین انقلاب اسلامی و همین مردم همیشه در صحنه  زمینه حضور این افراد در عرصه سیاست را فراهم کرده بود. البته که کسانی که اینگونه خدا را از یاد برده اند، فراموش کردن نظام اسلامی و مردمی که به گردنشان حقی دارند دور از انتظار نیست و این خود فراموشی و خدا فراموشی، بی‌شباهت با روزهای پس از شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آن بزرگ حافظ اسلام، نبود. روزهایی که یزیدیان پایکوبی و هلهله به راه انداخته ،سرخوش از پایان اسلام بودند.

اگرچه تا به امروز، اگر نبود رافت نظام اسلامی، می‌بایست سران‌فتنه که بنا به اصول اسلامی عزیز، مفسدین فی‌الارض محسوب شده و حکم آنان اعدام است، به پای چوبه مجازات کشانده شده باشند، ولیکن از آنجا که "نیکی که از حد بگذرد، نادان خیال بد کند" ، چندماه اخیر شاهد جسورتر گردیدن  فتنه‌گران بوده‌ایم تا جایی که  پرده حیا دریده و مدعی شده اند: «از طلب 88 گذشتیم!»،

و اینک آن چه نگرانی ما را برانگیخته، حضور و نفوذ عناصر منتسب به فتنه در دستگاه اجرایی کشور و عدم نظارت درست یا حتی دفاع کابینه‌ای از ایشان است که نکته مورد تاکیدشان در جلسه رای اعتماد مجلس، محکومیت حوادث سال 88 و فتنه وفتنه گران بود.

اینک انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان هم صدا با همه دانشجویان عدالت طلب و انقلابی کشور،خواهان محاکمه و برخورد دستگاه قضا، بالاخص ریاست محترم آن، جناب آیت الله آملی لاریجانی با فتنه گران و سران فتنه بوده و به حامیان این جریان منحوس نیز هشدار می‌دهیم که 9 دی، یوم اللهی است که درصورت تکرار توهین به مقدسات و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) تکرار خواهدشد و  بار دیگر مردم با بصیرت و دانشجویان همیشه در صحنه ایران اسلامی آن را رقم خواهیم زد.

"و من الله توفیق"                             
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه پیام نور اصفهان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور خوراسگان                             

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار