حبیبی:

اتاق فكر فتنه هنوز در خارج و داخل فعال است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: جنگ نرم دشمن عليه ملت ادامه دارد و اتاق فكر فتنه هنوز در خارج و داخل فعال است. آنها فقط از خشم و نفرت و اوج بصيرت مردم عقب‌نشيني كرده‌اند، فرصت را مهيا ببينند دوباره با كمك سرويسهاي امنيتي و جاسوسي دشمن به صحنه برمي‌گردند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدنبی حبیبی" كه در پايان نشست دبيران این حزب سخن مي‌گفت، اظهار داشت: استاد پروشر عضو شوراي مركزي حزب و از منضبط‌ترين اعضاي حزب بود. صداي تفسير قرآن و درس اخلاق او هنوز در گوش اعضاي حزب روشني بخش جانهاي ماست. ما اين مصيبت جانگداز را به مقام معظم رهبري و خانواده داغدارش تسليت مي‌گوييم و از خداوند متعال علو درجات وي را خواهانيم.
 
حبیبی با اشاره به ويژگيهاي استاد پرورش خاطر نشان کرد: نقش استاد پرورش در كسوت فرهنگيان كشور كم نظير بوده است. او يك معلم مبارز و مجاهد و يك انقلابي مقاوم در مقابل همه مخاطرات در نهضت امام خميني (ره) بود.
 
وي افزود: استاد پرورش ساده زيست، پاك‌دست بود و در ولايت‌پذيري و سياستمداري توام با ادب و اخلاق، الگوي كاملي در روزگار ما بود.
 
وي با اشاره به قيام تاريخي 9 دي بیان داشت: استاد پرورش در افشاي توطئه فتنه سال 88 و روشنگري در جامعه انقلاب ما نقش كليدي داشت. دقت و تيزبيني او در معرفي سران فتنه و پيشينه تاريخي آنها از مهارت‌هاي سياسي او در تبيين ابعاد فتنه حكايت داشت.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فتنه سال 88 تصریح کرد: جنگ نرم دشمن عليه ملت ادامه دارد و اتاق فكر فتنه هنوز در خارج و داخل فعال است. آنها فقط از خشم و نفرت و اوج بصيرت مردم عقب‌نشيني كرده‌اند، فرصت را مهيا ببينند دوباره با كمك سرويسهاي امنيتي و جاسوسي دشمن به صحنه برمي‌گردند.
 
حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد 8 دور مذاكرات در سطح كارشناسي توافقنامه هسته‌اي اظهار داشت: اين مذاكرات فعلاً متوقف شده است، اين نشان دهنده متن توافق اشكالاتي دارد كه هر طرف تفسير و تحليل خاص خود را دارد.
 
وي افزود: متن در خصوص مسائل فني و حقوقي صراحت ندارد، اگر داشت دليلي براي توقف گفتگوها و برداشتهاي متفاوت وجود ندارد.
 
حبیبی ادامه داد: بايد از تيم مذاكره كننده تشكر كرد كه تفسيرهاي خارج از متن را نپذيرفته و زير بار تفسيرهاي نادرست از متن هم نرفته‌اند. در مذاكرات كارشناسي و نيز در سطح معاونان وزارت خارجه بايد كاستي‌هاي متن ديده شود و روي مواضع و خط قرمزهايي كه ترسيم شده شجاعانه ايستاد.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مورد بررسي بودجه سال 93 بیان داشت: خوشبختانه تركيب كميسيون تلفيق مشخص شده است و كار بررسي بودجه به زودي آغاز مي‌شود.
 
وي افزود: حزب موتلفه اسلامي ديدگاه مشخصي را در مورد كليات بودجه مطرح كرده است كه متأسفانه مسئولين در مورد نقدهاي مشفقانه ما پاسخي ندادند. اميدوارم نمايندگان مجلس اين نقدها را در بررسي لايحه بودجه در نظر بگيرند و اگر پاسخي دارند مرحمت نمايند.
 
حبیبی تاكيد كرد: لايحه بودجه سال 93 با اصول 52، 53، 45 قانون اساسي مغايرت دارد و بايد دولت اين مغايرت‌ها را رفع كند.
 
وی در مورد نامه تني چند از نمايندگان مجلس به سران قوا در خصوص مبارزه با فساد خاطر نشان کرد: ازهر اقدام هوشمندانه‌اي عليه فساد بايد استقبال كرد.اجراي احكام صادره از طرف ديوان محاسبات و مراجع قضايي بايد در دستور كار مجلس باشد و حداقل نمايندگان محترم براي صيانت از بيت المال مسلمين، بايد پيگير اجراي احكام قانوني باشند.
 
حبیبی همچنین در مورد تحولات تركيه تصریح کرد: ظاهراً دستهايي در كار است كه لائيك‌ها دوباره در تركيه به قدرت برسند پشت اين دستها نقش سفير آمريكا در آنكارا برجسته است.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به موضوع فساد درسطح وزيران كابينه اردوغان خاطر نشان کرد: بايد منتظر نظر نهايي دادگاه در مورد پرونده فساد در دولت تركيه بود. موضوع مبارزه با فساد يك چيز است و مسئله جان گرفتن لائيك به بهانه فساد چيز ديگري است. اين دو را بايد از هم تفكيك كرد.
 
حبيبي در پايان با اشاره به رحلت جانسوز پيامبر اكرم  و امام حسن مجتبي (ع) گفت: راهپيمايي ميليوني اربعين در عراق نگاه جهانيان را به اسلام ناب محمدي(ص) جلب كرد. در اين راهپيمايي از مذاهب گوناگون و حتي از اديان ديگر كشورها شركت كرده بودند. پيام اين راهپيمايي در يك كلمه «لبيك يا حسين(ع)» بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار