داوود آبادی خبرداد

رشد 184 درصدي اعتبارات هزينه‌اي پزشكي قانوني

معاون سابق اداري و مالي سازمان پزشكي قانوني كشور گفت: در فاصله سال‌هاي 1388 تا 1392 اعتبارات هزينه‌اي جاري و اعتبارات سرمايه‌اي سازمان با رشد قابل توجهي مواجه بوده است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "داوود آبادی" معاون سابق اداری مالی سازمان پزشکی قانونی کشور درمراسم معارفه معاون جدید با قدرداني از همكاري تمامي مديران و مسئولان سازمان در مدت تصدي وي بر اين معاونت گزارشي از اقدامات صورت گرفته در سال‌هاي اخير ارائه كرد.

وی افزود: در فاصله سال‌هاي 1388 تا 1392 اعتبارات هزينه‌اي جاري و اعتبارات سرمايه‌اي با رشد قابل توجهي مواجه بود به نحوي كه با تلاش‌ و پيگيري‌هاي مستمر ميزان اعتبارات هزينه‌اي جاري 184 درصد و اعتبارت سرمايه اي 241 درصد افزايش يافت.

وي با اشاره به اتمام پروژه‌هاي عمراني در سال‌هاي 1389 تا 1392 افزود: در اين مدت پروژه‌هاي عمراني استان قم، شيراز، سمنان، آذربايجان شرقي، همدان و لرستان به بهره‌برداري رسيد.

معاون سابق اداري و مالي سازمان در ادامه خريد تجهيزات تخصصي ازجمله دستگاه GCMass،HPLC و تخت‌هاي تشريح، سردخانه و ديگر ملزومات تخصصي آزمايشگاهي و تشخيصي، تصويب تشكيلات تفصيلي ستاد و ادارات كل پزشكي قانوني استان‌ها و تطبيق چارت قديم و جديد و صدور احكام مربوطه، تصويب قانون برقراري فوق العاده خاص كاركنان سازمان و پيگيري جهت جذب اعتبارات لازم و پرداخت از سال 90 به طور متناوب و بررسي و پيگيري طرح دادپزشك و شركت در جلسات كارگروه  را از ديگر اقدامات اين معاونت در سال‌هاي اخير عنوان كرد.

در ادامه اين جلسه "مهدي فروزش" معاون جديد اداري و مالي سازمان(توسعه مديريت و پشتيباني) با ابراز اميدواري در خصوص رفع مشكلات سازمان، توسعه‌يافتگي يك سازمان را در گرو داشتن نيروي انساني توسعه يافته دانست و گفت: بحث نيروي انساني از جمله موضوعات مورد توجه رييس سازمان پزشكي قانونی كشور است بنابراين براي تأمين نيروي انساني سازمان و ايجاد پويايي و نوآوري در آن نهايت تلاش خود را به كار مي‌گيريم.

وي بزرگ‌ترين سرمايه هر سازمان را نيروي انساني آن عنوان كرد و افزود: سازمان‌‌هاي امروزي از روش‌هاي سنتي فاصله گرفته‌ و به نوآوري و پويايي روي آورده‌اند زیرا كه سازمان‌ها متأثر از محيط اطراف خود هستند و تغيير در آنها اجتناب ناپذير است.

فروزش جايگاه سازمان پزشكي قانوني كشور را از نظر دانش و تخصص كاركنان بسيار ممتاز برشمرد و تصريح كرد: توسعه يافتگي هر سازمان در صورتي حاصل مي شود كه افرادي دروانديش در آن به كار گرفته شوند و بنده تلاش خواهم كرد در طول دوران فعاليتم در سمت معاونت توسعه مديريت و پشتيباني ضمن تعامل سازنده با بخش‌هاي مختلف بدون تنش و حاشيه وظايف را به نحو احسن انجام دهم.

گفتنی است؛ بر اساس چارت جديد سازمان، عنوان معاونت اداري و مالي به توسعه مديريت و پشتيباني تغيير كرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار