معمارباشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خواسته مردم در سال‌روز "9 دی" برگزاری دادگاه فتنه‌گران و محاکمه آنان است/ "9 دی" تودهنی به فتنه‌گران بود

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی شهید مهاجر اصفهانی گفت: خواست امروز مردمی که 4سال پیش در حمایت از نظام به خیابان آمدند چیزی نیست جز برگزاری دادگاه فتنه‌گران و محاکمه آنان.

"محمد معمارباشی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه ملت ایران همیشه از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب حمایت می‌کنند، اظهار داشت: آگاهی مردم از بازی دست نشانده‌های دشمن و دست گذاشتن آن‌ها بر خطوط قرمز اسلام و نظام و البته اعتقادات محکم ملت ایران، مردم را به خیابان‌ها کشاند که توانستند با خلق حماسه نهم دی‌ماه جلوی تمام فتنه‌گران بی‌بصیرت و سلطه‌جویان بایستند.

وی با اشاره به اینکه حماسه "9 دی" تودهنی به فتنه‌گران بود، افزود: فتنه‌گران یادشان رفته بود که مردم خیلی سریع و انقلابی در مقابل دشمن، هم‌بسته یک‌دیگر و نظام می‌شوند و مقابل دشمن ایستادن را اولویت می‌دانند و اختلاف سلیقه‌ها را کنار می‌گذارند.

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی شهید مهاجر اصفهانی با بیان اینکه حرکت مردمی در "9 دی" سکوت فتنه‌گران را در پی داشت، تصریح کرد: سکوت فتنه‌گران سوالی‌ست که خودشان هم قادر به پاسخگویی نیستند چرا که این‌ها خود عروسک‌های خیمه شب‌بازی بیش نبودند و دیدند که مردم ایران چقدر با فهم و بصیرت هستند و فریب فتنه‌گران و سلطه‌جویان را نمی‌خورند.

معمارباشی با بیان اینکه جایزه استکبار به فتنه‌گران قلاده بردگی بود، ابراز داشت: لزوم پرداختن به روز "9 دی" برای زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و همچنین پیمان مجدد با امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و رفتن به سوی آرمان‌های ارزشی انقلاب از ملزومات پرداختن به این روز است.

وی اضافه کرد: "9 دی" روز یادآوری است برای دشمن که بداند هرفتنه‌ای در کشور اسلامی عزیزمان ایران با پاسخی کوبنده از طرف ملت بابصیرت‌مان صورت می‌گیرد. خواه جنگ سخت باشد، نرم باشد، کودتا باشد، شبه انقلاب‌های مخملی باشد و یا هرچیز دیگری.

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی شهید مهاجر اصفهانی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی‌ماه نظام را واکسینه کرد، بیان داشت: خواست امروز مردمی که 4سال پیش در حمایت از نظام به خیابان آمدند چیزی نیست جز برگزاری دادگاه فتنه‌گران و محاکمه آنان.

معمارباشی با اشاره به سفر پرحاشیه هیئت پارلمانی اروپایی به کشورمان مطرح کرد: امروز هیئت اروپایی معلوم نیست با هماهنگی و اجازه چه کسی به دیدار فتنه‌گران می‌روند، فردا ممکن است سران کشورها کنار دیدار سران کشورمان وقتی را کنار فتنه‌گران بگذرانند.

وی خاطرنشان کرد: محاکمه شایسته‌ترین کار قوه قضائیه خواهد بود که در سال‌گرد چهارمین سال فتنه88 و هم‌زمان با حماسه مردم در نهم دی اجرا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار