نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان چهارچوب و خط مشی لازم برای خدمت به جوانان را ارائه دهد تا بتوانیم مشکلات جوانان را حل کنیم.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران فرج الله عارفی  افزود: جوانان در نظام جایگاهی بالا دارند. با توجه به این امر، بخش های دولتی و خصوصی باید برای رفع مشکلات جوانان و حل مسائل آنان قدم بردارند.

وی با اشاره اینکه مدیریت امور جوانان کشور فرابخشی است و دستگاه های مختلفی در این امر دخیل هستند اظهار داشت: با وجود وزارتخانه ها و ارگان های مختلف، متاسفانه بودجه حوزه جوانان مدیریت نمی شود و در تمامی بخش های دیگر خرج شده است. سیاستگذاری یک وزارتخانه به تنهایی مشکلات بودجه ای جوانان را حل نمی کند.

عارفی تصریح کرد: برای بودجه جوانان سیاستگذاری بسیاری داریم که باید مدیریت کاملی روی آن انجام شود. عدم مدیریت این بخش موجب می شود که نتوانیم بودجه جوانان را به نحو احسن خرج کنیم. وزارت ورزش و جوانان چهارچوب و خط مشی لازم برای خدمت به جوانان را ارئه دهد تا بتوانیم مشکلات جوانان را حل کنیم.

نماینده مردم شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد در مجلس، با تاکید بر اینکه اشتغال و امکانات رفاهی از نیازهای اصلی جوانان است، گفت: دولت باید در ارتباط با مسائل جوانان به مجلس شورای اسلامی لایحه ارائه دهد تا کمیسیون اجتماعی مجلس در این خصوص منابعی را برای جوانان در نظر گیرد و زمینه را برای ارتقای جوانان در تمام سطوح فراهم سازد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار