تولیدات شبکه های اجتماعی ایرانی ویژه"روز بصیرت"

نگاه کاربران افسران به "حماسه 9دی"

چند شبی است که با توجه به نزدیگی حماسه بزرگ 9 دی ماه که "روز بصیرت" نام گرفته است در مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به تولیدات کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی می پردازیم. امشب به سراغ شبکه اجتماعی اقسران رفته ایم که در ادامه می بینید.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، کاربران ایرانی که در شبکه های اجتماعی داخلی فعال هستند با نزدیک شدن به حماسه بزرگ و مردمی 9 دی، مطالب ویژه ای را برای پاسداشت این روز گرامی تهیه می کنند ما نیز در مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به انعکاس این تولیدات می پردازیم. شب گذشته به معرفی تولیدات کاربران فارس توییتر و شبکه اجتماعی فیسنما اختصاص داشت و در سومین قسمت از این سری گزارش ها به سراغ شبکه افسران و کاربرانش رفته ایم که در ادامه برخی از این تولیدات را می بینید.

این شبکه برای این روز بزرگ و حماسی بخش ویژه ای را در نظر گرفته تا کاربران تمامی پست های که با این موضوع ارسال می کنند به این بخش انتقال دهند تا لحظه تهیه این گزارش تعداد 729 پست توسط کاربران تهیه شده بود.

شما با کلیک بر روی عکس زیر می توانید تمامی این تولیدات را ببینید.



یکی از بهترین تولیدات این شبکه، پویانمایی "ما هستیم" بوده که با استقبال خوب دیگر کاربران هم قرار گرفته شما میتوانید با کلیک بر روی عکس زیر این پویانمایی زیبا را ببیند. برخی از نظرات کاربران برای این پویانمایی نیز در ادامه امده است.




برخی از پوسترهای طراحی شده توسط کاربران شبکه اجتماعی  افسران






تعدادی از نظرات، جملات،صوت ویا تصاویری که با مضمون "حماسه 9 دی" در این شبکه اجتماعی قرار داده شده را در ادامه می بینید:


برای شنیدن صوت روی عکس بالا کلیک کنید























در یکی از بخش های این شبکه اجتماعی گروهی به نام "رادیو افسران " ایجاد شده که بهترین تولیدات کاربران شبکه را تبدیل به یک برنامه رادیویی می کنند که در نوع خود بسیار زیباست در آخرین قسمت پخش شده این رادیو به موضوع حماسه نهم دی پرداخته که در اینجا می توانید بشنوید

در توضیح ابتدایی این برنامه رادیویی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم سلام و درود خداوند بر شهیدان *هشت ماه دفاع مقدس** در سال 1388 با عرض سلام و گرامی داشت سالروز حماسه غرور آفرین نهم دی ماه که همانا در آن حرکت های ننگین دشمنان اسلام در روز عاشورا سال 88 با **حرکت مدبرانه و با بصیرت مردم به رهبری مقام معظم رهبری** خنثی شد... امام خامنه ای: گناه بزرگ فتنه‌گران در سال ۸۸ این بود که اگر خوشبینانه نگاه کنیم و بگوئیم اینها یک شبهه‌ای، خدشه‌ای در ذهنشان بود، این خدشه را به صورت ایجاد چالش برای نظام اسلامی مطرح کردند. این گناه بزرگ، قابل اغماض هم نیست؛ آثار آن هم همچنان در جامعه‌ی ما موجود است. 8/3/1390 الحمدالله و المنه توانستیم برنامه دیگری از سری برنامه های رادیو افسران را طبق وعده قبلی (هر دو هفته یک بار) منتشر کنیم... در این برنامه سعی کردیم به موضوعاتی مثل : سالروز حماسه نهم دی ماه ، شهادت های پیش رو ، شهداء ، حجاب ،مهدویت ، موضوعات قرآنی و .... بپردازیم...




شما دوستان گرامی برای ثبت نام در شبکه اجتماعی افسران اینجا را کلیک کنید.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران از تمامی شبکه های اجتماعی ایرانی دعوت به عمل می آورد تا تولیدات کاربران خود را به ایمیل bashgaheshabaneh@gmail.com ارسال نموده و ما را در این راه یاری کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۳۹ ۰۹ دی ۱۳۹۲
9دی تبلور اراده ی ملت ایران است
Iran (Islamic Republic of)
فانوس
۱۲:۲۷ ۰۹ دی ۱۳۹۲
۹ دی سیل مردم باز جوشید
تمام سینه‌ ها آخر خروشید
خس و خاشاک را از شهر راندند
سران فتنه زیر پای ماندند
چراغ راه ما را جز ولیّ نیست
کسی رهبر به جز “سید علی” نیست

اللهم احفظ سیدنا و قائدنا الامام خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
miladps3
۱۲:۱۸ ۰۹ دی ۱۳۹۲
البته مجموعه پوسترهای 9 دی تولیدی کاربران، بیشتر از اینهاست: http://www.afsaran.ir/link/464336
Iran (Islamic Republic of)
baseje77
۱۲:۱۳ ۰۹ دی ۱۳۹۲
واقعان 9دی حماسه ای بود
پایان راه بسیجی شهادت است
الهم الرزقنی شهادت فی سبیل الله
Iran (Islamic Republic of)
عباس برمودا
۱۱:۵۳ ۰۹ دی ۱۳۹۲
ایران قلب من ، اسلام روح و مغز من است/
قیام مردمی نهم دی ماه گرامی باد/
#نهم_دی_ماه
Iran (Islamic Republic of)
yourstruly
۱۰:۳۳ ۰۹ دی ۱۳۹۲
اون بنده خدای بسیجی که رفت شهید شد الآن تو اون دنیا بهترین چیزها رو داره. ولی کسایی که باعث قتل اون شدن چه جوری میخوان پاسخگو باشن و تو اون دنیا چه بلایی در انتظارشونه؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۰۹ دی ۱۳۹۲
9 دی مجزه ای بود مردمی.....
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۱:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۲
اول خدایی ، دوم حسینی و سوم مردمی...
آخرین اخبار