اهواز/

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در آستانه 9 دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در آستانه نهم دی ماه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛  در متن این بیانیه آمده است:

"کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

"فتنه بزرگ 88" محصول بدعت گذاری، قانون شکنی، فقدان بصیرت و بداخلاقی برخی از خواص و جریان ها و رسانه های همسو با آنان بود. ابعاد این فتنه به حدی خطرناک و تهدید کننده بود که دشمنان همیشه مغلوب این کشور را چنان امیدوار و گستاخ نمود که تکیه بر امواج آن زدند و سکان هدایت کانون فتنه را از آن سوی مرزها بر عهده گرفتند و تا آستانه هتک حرمت به ساحت مقدس عاشورای حسینی پیشروی کردند و باز هم این خیل خروشان مردم انقلابی بود که با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

یکی از موثرترین مولفه ها در خاموش شدن آتش فتنه نظام سلطه، شکل گیری حماسه عظیم 7 دی توسط مردم ولایت مدار خوزستان و همچنین حماسه ماندگار مردم مومن و انقلابی ایران در 9 دی بود. یوم الله 9 دی تجلی "کل یوم عاشورا" پس از گذشت 14 قرن بود. اسلام که در قرن نخست با ریخته شدن خون حسین بن علی (ع) در کربلا استقامت یافت، در قرن 15 با آتش گرفتن خیمه های عزای او در تهران حفظ و حراست گردید؛ با این تفاوت که اکثریت مردم در عاشورای سال 61 امام زمان خود را تنها گذاشتند و حرمت خیمه های او را هم نگاه نداشتند، اما این بار خیل متراکم مردم با تبعیت از نایب امام زمان (عج) خود، هتک حرمت به خیمه عزای حسین (ع) را نیز برنتافتند و در کمتر از سه روز طومار امویان زمان را در هم پیچیدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن گرامیداشت مجدد سالروز حماسه یوم الله 9 دی، از عموم مردم بصیر و عاشورایی خوزستان دعوت می نماید با مشارکت گسترده در مراسم مختلف بزرگداشت این روز به یاد ماندنی، وحدت و انسجام خود را بار دیگر در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذارند تا بیش از پیش امیدبخش ملت های مسلمان خط مقدم بیداری اسلامی در ادامه مقاومتشان برابر نظام سلطه جهانی باشند./س
برچسب ها: بیانیه ، تبلیغات ، نه دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.