فرقدانی: با زیاد شدن ارنج، لیگ امسال فرد محور نیست

بازیکن تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام ماهشهر گفت: در لیگ امسال ارنج تیمها زیاد شده که مسابقات را از بازیکن محور بودن نجات می‌دهد.

محمد فرقدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ درخصوص رقابت‌های لیگ امسال اعلام کرد: در مسابقات لیگ92، ارنج تیمها از 4 به 5 تغییر کرده که این تأثیر بسیار زیادی در کیفیت مسابقات می‌گذارد زیرا هر تیمی باید 6 برد به دست آورد و لیگ از فرد محور بودن خارج می‌شود. 

وی اضافه کرد: در لیگ امسال بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند به علاوه اینکه یک بازیکن خارجی هم در مسابقات شرکت می‌کند و فکر می‌کنم لیگ خوبی را در پیش داشته باشیم. 

فرقدانی درباره تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر گفت: در تیم ما نوشاد عالمیان، محمدرضا اخلاق پسند، عارف احمدی فر و محمدعلی رویین تن حضور دارند تمرینات و اردوهای خوبی را با این تیم به همراه پیمان حسنی به عنوان مربی پشت سر گذاشته‌ایم هم اکنون هم در تهران اردو داریم و اولین بازی ما در لیگ مقابل همدان است که میزبان ما خواهد بود. 

بازیکن با سابقه تنیس روی میز کشورمان که به تازگی با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی با پیروزی مقابل حریفانی همچون احدی، اخلاق پسند و... عنوان پنجم را کسب کرده است درخصوص این پیکارها گفت: رقابت‌های دسته برتر(مرحله اول انتخابی تیم ملی) اولین مسابقه‌ای بود که امسال برای بزرگسالان برگزار شد. چهارده بازیکن برتر ایران در آن رقابت کردند و من نیز آمادگی بالایی داشتم. 

وی افزود: بعد از مسابقه مقابل افشین نوروزی و در دور سوم ناحیه کمر احساس ناراحتی کردم فکر می‌کنم اگر این مشکل برایم پیش نمی‌آمد می‌توانستم بهتر مسابقه بدهم. 

وی خاطر نشان کرد: در رقابت‌های سال گذشته من به دلیل مشکلی در همان دور اول انتخابی تیم ملی انصراف دادم اما در مسابقات دو سال گذشته جزو 4 نفر اول بودم. 

عضو تیم ملی تنیس روی میز کشورمان خاطر نشان کرد: در رقابت‌های امسال دسته برتر برای اولین بار همراه یک مربی رقابت کردم. احمدرضا طغرلیان یکی از بازیکنان سابق تیم ملی بود که در مسابقات دسته برتر به عنوان مربی برای من زحمت کشید، البته مهدی تکابی رئیس هیأت استان اصفهان هم همراه من به تهران آمدند و در سالن حاضر بودند و از وی سپاسگزار هستم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۱۲ ۱۰ دی ۱۳۹۲
برای آقای حسنی و همه بازیکنان تیمشان مخصوصا ستاره تیم نوشادعالمیان آرزوی موفقیت دارم
آخرین اخبار