بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی:

برجسته‌ترین پیام‌ «9 دی» مبارزه با استعلاخواهی خواص سیاسی بود

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: یکی از برجسته‌ترین پیام‌های یوم الله «9 دی» مبارزه با استعلاخواهی عده‌ای از خواص سیاسی بود، آنهایی که با تحلیل غلط و تکبر و غرور به سران فتنه تبدیل شدند و با اعمالشان لطمات جبران ناپذیری را به بدنه مردم و نظام وارد آوردند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 9 دی بیانیه‌ای خطاب به ملت ایران صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

" ملت شریف و بزرگوار ایران

اکنون پس از حضور گسترده در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و روی کار آمدن دولتی جدید؛ بدون هیچ گونه تنش و آشوب و اردوکشی خیابانی توسط رقبای انتخاباتی و در آستانه سالروز حماسه مردمی « نه دی؛ روز بصیرت» ما دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه طباطبایی فرصت را مغتنم دانستیم که برخی نکات را به محضرتان عرض کنیم.

در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم آنچه به مردم عزیز، جسارت خلق طوفانی سهمگین و خلق حماسه‌ای سیاسی را داد اعتماد به نظام اسلامی، رهبری معظم و کارگزاران دلسوز بود.

در این انتخابات نیز چون دیگر مراحل حساس شکوفایی و تحقق مردم سالاری دینی در نظامی برخاسته از اسلام ناب محمدی (ص)؛ حسن تدبیر و اداء امانت صورت گرفت.

آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که نظامی که بستر برگزاری  انتخابات اخیر بود همان نظام برگزار کننده انتخابات گذشته بود.

اما عده‌ای با برنامه‌ریزی قبلی در آن سال گمان کردند که می‌توانند با گل آلود کردن آب زلال مشارکت خیره کننده 85 درصدی توده خیرخواه  ملت، ماهی سیاه اهدافشان را به تور گیرند و عقده گشایی دیرینه خود را نسبت به انقلاب و رهبری عملیاتی کنند.

اهدافی که به واسطه مشیت الهی و تدابیر رهبری معظم انقلاب و بصیرت مثال زدنی توده مردم -که تجلی آن یوم الله « 9 دی» بود- همه چون نقشی بر آب محو شد.

لازم به ذکر است که اکنون –بیشتر از گذشته- انقلاب اسلامی در کشاکش بحران‌های خطیری است که استقلال و آزادی و جمهوریت نظام را نشانه گرفته و با آن ستیز می‌کنند.

جریال اعتدالی حاکم بر کشور باید به این نکته توجه داشته باشد که افرادی سود جو، مذبذب و مردد ممکن است به طمع قدرت و یا هر عنصر نفسانی و پلید دیگری به نام اعتدال خود را به دولت یازدهم نزدیک کنند و بدنه فتنه جدیدی را بازسازی کنند تا در بزنگاه‌های انقلاب ضربه خود را به انقلاب بزنند.

لزوم صف بندی و روشن ساختن چهره اعتدالی با آنها و ندادن فرصت جولان‌های خطرناک به آنان امید این را حاصل خواهد کرد که جریان دیگر نفاق جدید در بدنه نظام شکل نگیرد، گو اینکه تا نظام اسلامی برپا باشد، و گفتمان‌های عدالت طلبانه و سازش ناپذیر این انقلاب با جریان‌های استکباری برقرار باشد، دشمنی‌ها و دسیسه‌ها برقرار خواهد بود اما به فضل الهی و با تدابیر و هدایت‌های رهبری نظام و هوشیاری و بصیرت مردم خطری آن را تهدید نخواهد کرد؛ انشاالله.

باید بدانیم و بپذیریم یکی از برجسته‌ترین پیام‌های یوم الله «9 دی» مبارزه با استعلاخواهی عده‌ای از خواص سیاسی بود، آنهایی که با تحلیل غلط و تکبر و غرور به سران فتنه تبدیل شدند و با اعمالشان لطمات جبران ناپذیری را به بدنه مردم و نظام وارد آوردند و مسبب ریخته شدن خون ده‌ها شهید مبارزه با اغتشاشات ناشی از آن در مبارزه با استعلاخواهی سران و اصحاب فتنه شدند.

شهدایی که در اوج مظلومیت، گمنامی  و بدون کوچکترین ادعایی به تکلیف خود عمل کردند.

این کلام خلاف حق نیست که این حرکت عظیم را که حرکتی بر آمده از روح ولایت، روح حسین بن علی (ع) و دفاع از اسلام و لبیک به مقام عظمای ولایت فقیه بود را «انقلاب سوم» بنامیم.

انقلابی که در راستای انقلاب اول و دوم بر ضد استبداد  و استکبار بود.

جای تاسف فراوان است که عده‌ای از محکومان فتنه 88  آنهایی که مسببان و طراحان و مشاوران و عاملان آن ضایعه عظیم بودند، این روزها با گذشت تنها چند سال از آن اتفاق فراموش نشدنی؛ با انتساب خود به دولت اعتدال در این ماه‌های اخیر ادعا می‌کنند که از سهم خود در انتخابات 88 گذشته‌اند! عده قلیل دیگری نیز هم‌صدا با جریان‌های خارجی در داخل و بعضا از روی جهل و نادانی و عدم اشراف یا با اشراف به ابعاد توطئه آمیز آن فتنه بر این شعارند که فتنه گران باید آزاد شوند!

این در حالی است که با روشن شدن ابعاد معارضه برای براندازی – نه رقابتی انتخاباتی- حتی عذرخواهی و ابراز ندامتی به پیشگاه مردم عزیز و صبورمان نکرده‌اند! ما به عنوان دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن عذرخواهی از ساحت ملت شریف عرض می‌کنیم که: حصر سران فتنه توسط نظام اسلامی لطفی بزرگ و ناشی از کرامت و بزرگواری نظام و مردم است.

همچنین از دولت نیز تقاضا داریم که با در پیش گرفتن مشی اعتدالی حق جویانه و به حق عاملانه از انتساب عده‌ای افراطی بدسابقه به خود جلوگیری کرده و حسن خیرخواهی را برای ایران اسلامی و مردم عزیز به عمل رساند.

در پایان، ضمن تجدید پیمان با امام جامعه با بیانی صریح و قاطع اعلام می‌داریم که هر فتنه‌ای در مقابل حق، در مقابل ملت هوشیار از بین خواهد رفت؛ بدانید که گرد و غبار فرو خواهد نشست.

حواشی و پیرایه‌ها و اعمال و حرف‌های دشمن شادکن تمام خواهد شد؛ اما حقیقت می‌ماند."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار