بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

9 دی اقتدار بی‌مثال جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 9دی، اعلام کرد: نهم دی یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم بود که اقتدار بی‌مثال جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مناسبت سالروز حماسه نهم دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در ادامه متن کامل بیانیه آمده است:

«هم اینک پنجمین سال است که ملت بصیر ایران، روز نهم دی ماه را بعنوان یک نقطه عطف تاریخی و زبان صریح و رسای تاریخ به رخ مستکبران عالم می‌کشد. حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبران عالم و در راس آنها آمریکای جهانخوار بود. حماسه عظیمی که وحدت، همدلی و وفاداری ملت مقتدر ایران نسبت به انقلاب و امام (ره) را به عرصه ظهور کشاند و چشم همه مردم جهان را به اقتدار بی‌مثال جمهوری اسلامی ایران گشود.

9 دی را آغاز شکوهمند انقلاب عظیم نسل سوم می‌دانیم، انقلابی که با سیلی به صورت ابرقدرت‌های ظالم و حاکمان جور آغاز شد و انشاالله با حاکمیت اسلام عزیز بر جهان به نقطه اوج خود خواهد رسید.

در حقیقت فتنه 88 برای نسل سوم دانشگاه بصیرت و استقامت بود. دانشگاهی که هزاران عمار، پرورش داده و در روز 9 دی در طی مراسمی با شکوه مدرک قبولی آنان در امتحانی عظیم را در مشت‌های گره کرده شان جای داد، مشت‌هایی که به دهان سگ نحس نجس هار جهان و همه حامیان ظلم و جور و استکبار در جهان کوبیده شد.

پس از گذشت چند سال از فتنه 88 که خاطره‌ای تلخ در اذهان عمومی بجای گذاشته است و نظام مقدس اسلامی در برخورد با سران و عاملان آن حداکثر رافت اسلامی را به خرج داده است، اکنون با دقت در انتصابات اخیر در گوشه و کنار دستگاه اجرایی کشور، بیم آن می‌رود که گناه نابخشودنی عده‌ای در تحمیل چالشی سنگین به نظام اسلامی رفته رفته به فراموشی سپرده شود و به جای محاکمه در محافل قضایی و پس دادن تاوان آنچه به کشور تحمیل کرده اند، در جایی از خاک همین کشور عزیز متصدی پست های والای دولتی شوند.

لذا بعد از خلق حماسه بی‌نظیر سیاسی ملت در 24 خرداد که مهر بطلانی بر دروغ پردازی‌های دشمنان و عناصر فریفته آنان در داخل و خارج کشور بود، ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران خواستار برخورد قاطع، علنی و هرچه سریع‌تر مسئولین محترم قوه قضائیه با سران و افراد دخیل در فتنه را دارند تا مبادا غبار سنگین زمان بر چهره ناپاک عده‌ای بنشیند و تبلیغات سنگین و هدفمند عناصری در داخل و خارج موجبات فراموشی حوادث ماوقع و خیانت های انجام گرفته را فراهم آورد.

فتنه 88 درس دیگری نیز برای جوانان این کشور، برای نسلی که نه جنگ را دیده بود و نه تولد انقلاب را درک کرده بود داشت و آن تبعیت از ولایت مطلقه فقیه بود. درسی که اثرش برخاستن فریاد "سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" از عمق جان جوانان غیور ایران اسلامی در دفاع از حریم امام عزیز و مقام معظم رهبری در روز بزرگ 9 دی بود. رهبری که در میدان مبارزه با یزیدِ زمان، در میان عده‌ای از خواص بی‌بصیرت، خواصی که چشم توده مردم به آنها بود، خواصی که چشمشان آنچه را باید می‌دید، ندید، لب به گلایه گشود که "من دارم می‌بینم صحنه را، می‌بینم تجهیز را، می‌بینم صف آرایی‌ها را، می‌بینم دهان های با عقد و غضب گشوده شده و دندان های با غیض به هم فشرده شده را علیه انقلاب و علیه امام و علیه آرمان ها و همه آنهایی که به این حرکت دل بستند، خُب چه بکنم اگر کسی نمی‌بیند".

البته ملت ایران با افتخار، خواص بی‌بصیرت را پشت سر گذاشت و گوی سبقت را از آنها ربود و ثابت کرد در میدان مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب پای شعار "ما اهل کوفه نیستیم" تا پای جان ایستاده است. مبارزه‌ای که تا امروز نیز ادامه داشته و تا همیشه تاریخ ادامه خواهد داشت، هر چند هربار متفاوت است، گاهی در خیابان است و گاهی پای میز مذاکره رنگی دیگر به خود می گیرد.

در پایان، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) ضمن تبریک این روز عزیز به ملت بیدار و مسئولین ایران اسلامی، بار دیگر با ولایت تجدید بیعت کرده و اعلام می کند با جانی بر کف و دلی مشتاق به شهادت، در هر نقطه ای که نیاز به دفاع از انقلاب و اسلام احساس شود حاضر به خدمت بوده و تا پای جان نگهبان حریم مقدس نظام جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه خواهد بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار