بیانیه 54 دفتری جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت بزرگداشت قیام نه دی

54 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان در پیامی به مناسبت "9دی" آورده‌اند: ملت مسلمان ايران با حضور خود در صحنه و پايداري بر آرمان‌هاي خود براي آنان ثابت كرد اگر ملتی با عزم و متکی بر ایمان و همراه با رویش باشد بر همه توطئه‌ها غلبه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ بیانیه 54 دفتری جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت بزرگداشت قیام نه دی به شرح زیر منتشر شد.

"نهم دی 88 ، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است". امام خامنه ای (مدظله العالی)

سلام خدا بر ارواح پاك و طيبه شهيدان انقلاب اسلامي و مردمي كه با بصيرت حسيني خويش راه آنان را ادامه دادند و نهم دي ماه را روزي جاودان ساختند.

نه دي روز بصیرت و آزادگی ملت ایران  نشانگر تجلي روح خداجو و الهی مردمی مسلمان و ولایتمدار بود که وحدت و يكپارچگي ملتي مظلوم را پس از رنج بسيار و دادن خونهاي زياد که با صبری ستودنی مدتی را به صحنه گردانی عده ای خائن و غافل تا زمانی که روح خداجویشان مورد حمله کینه توزان قرار نگرفته بود نظاره گر بودند.

 بعد از هشدارهای جدی و اولیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که همچون دیده بانی بصیر در همان ایام نخست نیت و هدف اصلی این عده را شناخته بودند با تحقق آن  برای همه و پاگذاشتن عده‌ای بی دین! برروی مقدسات، مردم تاب تحمل از دست دادند و نشان دادند که این ملت همان‌هایی هستند که برای حفظ مقدسات دینی شان گرانبهاترین و عزیزترین تعلقاتشان را قربانی کردند و همچون اقیانوسی طوفانی و متحد ریشه فتنه را برای همیشه از جا کندند و در آن روز الهی بار دیگر نشان دادند پیروان مکتب اسلام ناب محمدی (ص) و نهضت روح الله (ره) از همه چیز می گذرد اما توهین به با ارزشترین مقدسات دینی خود را به هیچ وجه تحمل ننموده و تن به خفت و خواری ابدی نمی‌دهد و نشان دادند که اگر این ملت در روز عاشورا بودند و شرف خدمت به لشگریان مظلوم چراغ هدایت و کشتی نجات بشریت را داشتند  بی‌گمان تاریخ برگهای بیشماری از رشادتها و از جان گذشتگی های این ملت آزاده برای آیندگان به یادگار می گذاشت. 

 روز پيروزي اسلام ناب محمدي(ص) بر اسلام آمريكايي، اسلام مستضعفان و پا برهنگان بر اسلام اغنيا و ثروت اندوزان، روز مردود شدن خواص بي بصيرت و تجلي بصيرت مردم جامعه ي اسلامي است. در مقطعي كه بزرگترين ظلم ها به انقلاب و مردم روا داشته مي شد و اما سكوت كردند كساني كه بزرگترين ادعا ها را نسبت به انقلاب داشتند، كساني كه ميخواستند دوباره به سر ديگ پلوي انگليسي ها بروند و كشور را دودستي تقديم نااهلان و نامحرمان كنند به فضل الهی نه دی به یکی از قله های تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد. ليكن نميدانستند كه خون حسين در رگ‌هاي اين مردم جاريست و بازهم غيرت حسيني اين مردمان بود كه انقلاب را از لب پرتگاهي كه عمال شيطان بزرگ ما را بدانجا بردند نجات داد.

 به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب "جز نیروی ایمان و غیرت و همت و آگاهی و بصیرت چیز دیگری نمیتوانست آن فتنه‌ها و آن آتش‌ها را خاموش کند" و اما "نه دي" پيام‌هايي داشت كه بايد بدانند، كه توهين به مقدسات اسلامي مورد غضب مردم است و هرگز اجازه بي‌احترامي به ذخاير الهي خود را نميدهند.

بايد بدانند كه مردم شهيد پرور ايران اسلامي از خواصي كه در لحظات حساس مهر سكوت بر لب بزنند رويگردان خواهند شد، و اما آنان كه دم از غرب گرايي و ميل جامعه ايران به غرب ميزنند بايد بدانند كه جمهوري اسلامي ايران ماهياتا با غرب دين ستيز در تضاد است، و اين به اصطلاح روشن فكران بايد از خواب غفلت بيدار شوند و واقعیت‌های جامعه را با نگاه به رفتارهای اجتماعی درک نمایند.

اين روزها سخن از رأفت اسلامي و بخشش فتنه گران به ميان آمده است، درحالي كه ميدانيم" الْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْل؛ فتنه از قتل شدیدتر است" زیرا قاتل تنها یک انسان را می‌کشد اما فتنه گر یک ملت و قومی را به گمراهی و تباهی می‌کشد؛ ما دانشجويان از قوه محترم قضائيه انتظار تعجيل در مجازات كساني را داريم كه كمر به نابودي اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامي بسته بودند و با اقدامات خود ضربات و لطمات جبران ناپذیری را بر کشور عزیزمان و ملت بزرگ ایران وارد کردند که نتیجه این اقدامات آنها، بیگانگان و سلطه گران را که با بصیرت مردم و فطرت پاک و خداجویشان از رسیدن به اهداف خود ناکام مانده بودند به فکر انداخت تا از راههای دیگر سعی در تضعیف نظام جمهوری اسلامی نمایند. برگزاري دادگاه اين جنايتكاران بزرگ تاريخ انقلاب،‌مشتي محكم خواهد بود بر دهان ياوه گوياني كه به خيال خودشان قصد دادن تنفس مصنوعي و احياي فتنه و فتنه گران را دارند، غافل از آنكه اينان لگد به لاشه ي بيجاني ميزنند كه بوي گندش ضعیف ترین حس چشایی را نیز اذیت می کند.

و بايد گفت چه سندي براي مظلوميت و پاك بودن جمهوري اسلامي در سال 88 محكمتر ازينكه در انتخابات سال 92 منتخب ملت با رايي كمي بيشتر از 50 درصد آرا رئيس جمهور ميشود. و همه به انتخاب مردم احترام ميگذارند كه اين نشان دهنده ي وجود پاكترين دموكراسي در جمهوري اسلامي ايران است.

و اما دولت عزيزي كه با راي مردم انتخاب شده است بايد بداند كه حضور كساني كه در سال 88 با اردو كشي‌هاي خياباني به مردم و راي آنها بي‌احترامي كردند در مسئولیت‌های مهم دولت يازدهم بي‌احترامي بزرگي به اين مردم شريف است و حضور اين افراد در دولت مانعي بزرگ بر سر راه پيشرفت و آباداني جمهوري اسلامي است.

بايد دانست كه تحريم‌هاي اصلي دولت شيطان صفت آمريكا بعد از فتنه 88 شروع گرديد، و اين فتنه چراغ سبزي بود براي آنان كه گمان مي‌كردند با فشار آوردن و افزايش تحريم‌ها ميتوانند مقاومت مردم ايران را بشكنند، و اين خيال خامي بيش نيست.

در پايان بايد دانست كه ملت مسلمان ايران با حضور هميشگي خود در صحنه و پايداري بر آرمان‌هاي خود براي آنان ثابت كرد اگر ملتی بیدار ، آگاه ، با عزم و متکی بر ایمان و همراه با رویش باشد بر همه توطئه ها غلبه خواهد کرد و نشان داد که وضعیت جمهوري اسلامي ايران در سال 92 در مقایسه با سال 57 هيچ تفاوتي ندارد و بلكه ريشه هاي آن محكمتر و پايدارتر گرديده است.

دانشگاه های

ارومیه، اصفهان و پزشکی، ایلام، امام خمینی قزوین، آزاد سبزوار، آزاد خمینی شهر، آزاد قم، آزادبافق، آزاد همدان، الزهرای تهران، بوعلی سینا همدان، بیرجند، تبریز، تهران؛ حکیم سبزوار، خلیج فارس بوشهر، خواجه نصیر، رازی کرمانشاه، زابل، زنجان؛ سیستان و بلوچستان، شهرکرد،
شهیدباهنر کرمان، شیراز، شهید رجایی تهران، شهید مدنی تبریز، صنعتی اصفهان، صنعت نفت اهواز، صنعتی سهند تبریز، صنعتی قم،  علوم پزشکی اراک، علوم پزشکی زاهدان، علوم پرشکی شیراز؛ علوم پزشکی گیلان، علوم پزشکی مشهد، علوم پزشکی یاسوج، علوم پزشکی بیرجند، علوم پزشکی بوشهر، علوم پزشکی کاشان، علوم قضایی، علوم حدیث، فردوسی مشهد، قم، کردستان، گیلان، گلستان، لرستان، محقق اردبیلی، ملایر، مهاجر، اصفهان، هنر اصفهان، یزد، منتظری مشهد، مراغه

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار