قزوین/

حماسه نهم دی ماه، نشان‌دهنده‌ی پیونده عمیق ولایت و مردم است

محمد رئیس‌زاده، رئیس سازمان جامعه پزشکی کشور در همایش این «عمار» که با حضور جمعی از بسیجیان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی ـ درمانی استان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، از نهم دی ماه سال 88 به عنوان یوم‌ا... یاد کرد و افزود: فتنه‌ای که در سال 88 شاهد بودیم یک برنامه از پیش تعیین شده بود.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛


 

وی با بیان اینکه دلایل و مستندات زیادی در خصوص طراحی‌های صورت گرفته برای بروز این فتنه وجود دارد اظهار داشت: متاسفانه با شرایطی که برخی از چهره‌ها ایجاد کردند، آن حماسه حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات که می‌رفت شکوه و عظمت ایران را به جهان نشان دهد با فتنه‌گری به یک حادثه تلخ تبدیل شد.

رئیس‌زاده که در هنگام سخنان خود به حوادث پس از انتخابات و طرح مساله تقلب در انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از سوی برخی فتنه‌گران اشاره‌ای داشت، ادامه داد: این اتفاقات در 11 آذرماه سال 88 به جایی رسید که برخی ادامه داد با پاره کردن عکس امام(ره) نیز به ایشان توهین کنند.

وی همچنین از وقایع روز عاشورا در سال 88 که مصادف با هفتم دی ماه بود، سخن به میان آورد و افزود: از ابتدای بروز و ظهور این حرکت‌ها، مردم صبوری به خرج دادند و با این امید که این افراد به خود بیایند، شرایط را تحمل کردند ولی وقتی دیدند در روز عاشورا به مقدسات دینی و مذهبی‌شان توهین شد، نتوانستند تاب بیاورند و همین امر زمینه‌ساز ایجاد حماسه‌ نهم دی ماه در آن سال شد.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه 88 را نمی‌توان منحصر به تفکر سیاسی خاصی دانست و آن از برکات حادثه کربلاست، اعلام کرد: این حماسه بزرگ نباید فراموش شود و باید در تاریخ بماند تا آیندگان از آن عبرت بگیرند.

وی حماسه نهم دی ماه را نشان دهنده‌ی پیونده عمیق امت و ولایت برشمرد و اذعان داشت: با این وجود برخی سعی دارند، این حماسه جاودان ملت به فراموشی سپرده شود.

رئیس زاده، داشتن بصیرت و اطاعت از ولایت فقیه را به عنوان ارکان مهم برای پیروزی در مقابل فتنه‌گران عنوان کرد./س


 

برچسب ها: حماسه ، نه دی ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.