قزوین/

بصریت مردم در ۹ دی موجب برچیدن بساط فتنه انگیزان شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بصریت مردم در ۹ دی موجب برچیدن بساط فتنه انگیزان شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی حماسه نهم دی را از حماسه‌های ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد که راز ماندگاری این حماسه در حضور پرشکوه مردم بود که سبب ناکام ماندن بیگانگان شد.


 

وی حماسه نهم دی را یک واقعه‌ ماندگار در تاریخ انقلاب شکوه‌مند اسلامی برشمرد و افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود که حماسه این روز تاریخی به وسیله روشنگری نخبگان موجب بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی همه آحاد جامعه شود.


 

معبودی با بیان اینکه در نهم دی‌ماه بار دیگر ملت ایران با هوشیاری و بصیرت، آزمایش دیگری را پشت سر گذاشتند و توانستند به دنیا درس دموکراسی و مردم سالاری دینی بیاموزند، عنوان کرد: در ‌‌نهایت این نظام اسلامی با حمایت الهی و رهبری هوشمندانه مقم معظم رهبری توانست از توطئه دشمنان موفق و سربلند بیرون آید.


 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و حمایت مردم عامل اصلی شکست فتنه بود، اضافه کرد: تدابیرهوشمندانه و بصیرت معظم له موجب شد تا بساط فتنه گران جمع شود.


 

وی با تاکید بر اینکه مردم با حضورشان در صحنه نهم دی، فتنه گران و بیگانگان را شکست دادندتصریح کرد: بیگانگان امید داشتند با کودتای مخملی نظام ولایی را از پای درآورند، اما مردم با حضور خود آنان را ناکام و ناامید کردند.


 

معبودی عنوان کرد: در شرایط بحرانی که سران فتنه و افراد خارج نشین کشور با اتهام به نظام تلاش داشتند تا نظام را به چالش بکشند، رهبر معظم انقلاب با دقت نظر و هوشمندی نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند و مانع تحقق اهداف دشمنان در داخل کشور شدند./س


 



برچسب ها: بصریت ، نه دی ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.