4 کشته در درگیری‌های امروز الرمادی عراق/ کشته شدن یک خبرنگار

درگیریهای الرمادی مابین ارتش عراق و گروه‌های مخلف مسلح در منطقه الرمادی تا کنون 4 کشته برجای گذاشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الجمهوریة ، در درگیری‌های این منطقه یک سرباز کشته و سه تن دیگر زخمی شدند، همچنین سه جنگجوی مخالف نیز به قتل رسیده‌اند. پیشتر گزارش شده بود که درگیری‌های امروز صبح در غرب عراق 18 کشته و زخمی برجای گذاشته است.

برخی خبرگزاریهای عراق نیز امروز از کشته شدن یک خبرنگار هنگام پوشش عملیات ارتش عراق در شهر رمادی مرکز استان الانبار خبر دادند. گزارش شده عمر علی صالح به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شده است.

دولت عراق از هفته گذشته و پس از اتمام اولتیماتوم خود به معترضان برای اتمام اعتصاب و برچیدن چادرها، به مناطق تحت سیطره گروه‌های معترض حمله کردند.

مقامات امنیتی عراق می‌گویند چادرهای معترضان به محلی برای سازماندهی عملیات گروه‌های تروریستی در عراق تبدیل شده‌اند.

 در همین حال فرمانده عملیات در استان الانبار عراق از کشته شدن چهار تک تیرانداز وابسته به گروه دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) خبر داد.

در پی این اقدام بود که 44 نماینده وابسته به ایاد علاوی، نخست‌وزیر سابق و نماینده مخالف دولت عراق استعفای دسته‌جمعی خود را به رئیس مجلس نمایندگان عراق تقدیم کردند. علاوی که روابط ویژه‌ای با کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس و آمریکا دارد، پیشتر خواستار استعفای وزاری وابسته به جریان خود در کابینه عراق شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار