رودهن/

نرخ عوارضی آزادراه پردیس نیم بها می شود

فرماندارشهرستان پردیس گفت: مسئله عوارضی آزاد راه پردیس به عنوان دغدغه اصلی فرمانداری در دستور کار جهت رفع مشکلات مردم در این راستا قرار گرفته است نرخ آن نیم بها خواهد شد.

مهدی مهاجر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت عوارضی شهرستان آزادراه پردیس گفت:با توجه به اقدامات شرکت سرمایه گذار در آزاد راه پردیس نرخ عوارضی آن برای شهروندان شهرستان مشکل ساز شده و اعتراضات مردم را به همراه داشته است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :از زمان قبول سمت فرمانداری شهرستان پردیس و به دست گرفتن سیستم مدیریت شهری در این منطقه مسئله عوارضی آزاد راه پردیس به عنوان دغدغه اصلی فرمانداری در دستور کار جهت رفع مشکلات مردم در این راستا قرار گرفته است.

فرماندارشهرستان پردیس با اشاره به پیگیری های فرمانداری به منظور تغییر محل عوارضی اضافه کرد :به منظور رفع مشکل نرخ عوارضی آزادراه شهرستان پردیس طی جلسات مختلف با شرکت عمران به نتیجه تغییر محل عوارضی این آزاد راه رسیدیم تا بتوانیم خدمات خوبی را به شهروندان عزیز ارائه کنیم .

مهاجر در خاتمه اظهارداشت :طی مزاکرات و جلسات مختلف با معاون وزیر راه و شهرسازی بر موضوع نرخ عوارضی آزاد راه مقرر شد مبلغ عوارضی (1800 تومان )با تخفیف 50 درصدی به صورت نیم بها از مردم اخذ شود ./س


برچسب ها: عوارضی ، پردیس ، نیم بها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۲۱:۳۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
با سلام
بنده احساس میکنم که آقایون مسؤول کمی ریاضیات خودشون رو قوی.کنند چون وقتی حرف از تخفیف ۵۰ درصدی میزنند باید عدد نیم رو در مبلغ ضرب کنند نه تقسیم
چون مبلغ این عوارضی از اول اسفند به ۲۵۰۰ تومان رسید.
مرا به خیر تو امید نیست......